Toon posts:

SAV CE 9.0

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben net overgeschakeld van Symantec AnitVirus Corporate Edition 8.0 naar versie 9.0...

Het installatiebestand is kleiner dan dat van 8.0...Ik heb alleen de clientversie geinstalleerd (server-versie gebruik ik toch niet, of is dit aan te raden ? Zoja, om welke redenen ?)

Nu, ik heb deze geinstalleerd op 5 december en deze vondt via LiveUpdate de Virus definitions van 4 december. Op 7 december voerde ik LiveUpdate nog een keer uit, maar de defs bleven op 4 december staan, terwijl je op de site van Symantec de defs van 7 december al kon downloaden.

Live Update vondt deze niet. Nu, op 8 december vondt hij ze wel (van 8 december dan). Waarom kan deze gewoon niet up-to-date blijven via LiveUpdate ipv naar de Symantec site te moeten gaan. Mijn LiveUpdate-versie is ook up-to-date.

Nu ook, na het installeren staat er bij License: Unlicensed, terwijl ik toch denk dat het programma naar behoren werkt en dat ik de full version heb. Is dit een probleem ? Ik heb de cd gekregen van een kameraad, en die was licensed dacht ik. Moet ik nu een licentie kopen, of blijft deze werken en updaten zo lang ik wil ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is 1 niet genoeg?

SAV CE 9.0

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.