Zo te zien zijn er sowieso weinig tot geen MP3-spelers met CF-kaart uitbreiding. Ik heb nu zelf een NEX II maar daar zit geen radio op en deze raakt nu toch wel op leeftijd. Aangezien ik ook een digitale camera heb met CF ben ik eigenlijk op zoek naar een MP3-speler met een goede radio en CF-kaart uitbreiding dus. Zijn die er nog op de markt of is dat voltooid verleden tijd?
MP3-spelers met geheugenuitbreiding zijn zowieso al zeldzaam, en als uitbreiding wel mogelijk is is dat tegenwoordig (vrijwel) alleen mogelijk met SD kaarten. Ik geef je weinig kans, dus.
De Archos Gmini 400 heeft een CF uitbreiding.
Maar daar zit geen radio op, en is ook geen klein flash spelertje
Dat had ik gezien maar leek me iets teveel van het goede_RoD_ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:44:
De Archos Gmini 400 heeft een CF uitbreiding.
Het hoef trouwens niet perse flash te zijn, alhoewel ik niet denk dat dat mijn kansen vergroot
In dat geval is de MSI Mega Player 516 256 MB wellicht iets, deze heeft wel een radio en is uitbreidbaar met SD-kaartjes. Maar let op, het laatste wat ik heb gehoord is dat er maximaal 512 MB kan worden bijgestopt.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:51:
[...]
Het hoef trouwens niet perse flash te zijn, alhoewel ik niet denk dat dat mijn kansen vergroot
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Nee, want zn camera heeft CF, dus daar heeft ie niks aan, dat staat immers in de startpostZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:55:
[...]
In dat geval is de MSI Mega Player 516 256 MB wellicht iets, deze heeft wel een radio en is uitbreidbaar met SD-kaartjes. Maar let op, het laatste wat ik heb gehoord is dat er maximaal 512 MB kan worden bijgestopt.
Wie zit er nou te slapen? Hij zegt duidelijk (en dat quote ik ook nog!) "Het hoeft niet perse flash te zijn"_RoD_ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:57:
[...]
Nee, want zn camera heeft CF, dus daar heeft ie niks aan, dat staat immers in de startpost
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
TS bedoelt met 'flash' niet compact flash.ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:15:
[...]
Wie zit er nou te slapen? Hij zegt duidelijk (en dat quote ik ook nog!) "Het hoeft niet perse flash te zijn"
Wat hij wel bedoelt is dat een HD mp3speler (die CF-uitbreiding heeft) ook mag.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Inderdaad. Iets wat uitbreidbaar is met CF en een radio heeft. Aan de reacties te zien is het een schaars dan wel onbestaand gadget deze tijden. Da's jammer. Ik zoek eigenlijk iets met radio en geheugen van minstens 1Gb maar dan zit je al snel bij een HD mp3speler. Tot de 250 a 300 euro lijkt me dan de Creative Zen Micro 5 GB de beste kandidaat of heb ik het dan mis?Canaria schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:17:
[...]
TS bedoelt met 'flash' niet compact flash.
Wat hij wel bedoelt is dat een HD mp3speler (die CF-uitbreiding heeft) ook mag.
Ik neem aan dat een CF slot dan niet meer tot je eisen behoort.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:51:
[...]
Inderdaad. Iets wat uitbreidbaar is met CF en een radio heeft. Aan de reacties te zien is het een schaars dan wel onbestaand gadget deze tijden. Da's jammer. Ik zoek eigenlijk iets met radio en geheugen van minstens 1Gb maar dan zit je al snel bij een HD mp3speler. Tot de 250 a 300 euro lijkt me dan de Creative Zen Micro 5 GB de beste kandidaat of heb ik het dan mis?
Als je in deze categorie een mp3speler wilt, zijn er erg veel keuzes, en zul je eerst moeten beslissen wat je nog meer voor eisen stelt, qua geluidskwaliteit, vorm, functionaliteit ed
Verwijderd
Dat lijkt me dan een goeie keuze.... maar ga je voor design of voor geluidskwaliteit? in dat eerste geval moet je voor Ipod Mini gaan, in het 2e geval voor de Zen Micro.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:51:
[...]
Inderdaad. Iets wat uitbreidbaar is met CF en een radio heeft. Aan de reacties te zien is het een schaars dan wel onbestaand gadget deze tijden. Da's jammer. Ik zoek eigenlijk iets met radio en geheugen van minstens 1Gb maar dan zit je al snel bij een HD mp3speler. Tot de 250 a 300 euro lijkt me dan de Creative Zen Micro 5 GB de beste kandidaat of heb ik het dan mis?
Ik heb zelf een Zen Micro en ben zeer tevreden. Radio heeft zeer goed ontvangst en geluidskwaliteit met de standaard doppen is erg hoog....
Alleen nu nog het kleurtje
Is wel een goede speler, maar ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van de MPIO HD-200 en de Rio Carbon (hoewel die geen radio heeft). En dan is er ook nog de iPod mini, maar da's niet echt mijn favoriet (heeft ook geen radio)Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:51:
[...]
Maar we gaan wel behoorlijk offtopic nu. Op GoT en op het net is er wel een hoop te vinden over bovenstaande spelers
Change of plans, ik zit nu meer naar een MP3-speler HD te kijken. Met radio, AB hoeft niet, 20Gb of meer, direct-encoding is een pre. Kom ik op:MPmad schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:49:
[...]
Is wel een goede speler, maar ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van de MPIO HD-200 en de Rio Carbon (hoewel die geen radio heeft). En dan is er ook nog de iPod mini, maar da's niet echt mijn favoriet (heeft ook geen radio)
Maar we gaan wel behoorlijk offtopic nu. Op GoT en op het net is er wel een hoop te vinden over bovenstaande spelers
iAudio M3 20GB
Mpio HD 300 20GB
iRiver H120 20GB
iRiver H320 20GB
Gevoelsmatig hebben de Irivers bij mij een voorsprong vanwege eerdere ervaringen. Zijn er nog andere MP3's spelers voor dit rijtje?
Aan de iRiver H320 20GB kan ik niet veel nadelen ontdekken. Ik neem aan dat alleen het aantal Gb het verschil is met de H340?
Waarom dan ook niet de Archos Gmini 400 erbij? Daar heb ik ook veel goede reacties over gelezen. Tis ook een radio mits je de remote erbij gebruikt. En je hebt ook een CF-slot. (zodat je m ook als image-tank kan gebruiken op vakantie)
Kijk eens op www.dapreview.com voor een review over die MPIO, ik denk dat je em dan wel van je lijstje kunt schrappenVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:48:
[...]
Change of plans, ik zit nu meer naar een MP3-speler HD te kijken. Met radio, AB hoeft niet, 20Gb of meer, direct-encoding is een pre. Kom ik op:
iAudio M3 20GB
Mpio HD 300 20GB
iRiver H120 20GB
iRiver H320 20GB
Gevoelsmatig hebben de Irivers bij mij een voorsprong vanwege eerdere ervaringen. Zijn er nog andere MP3's spelers voor dit rijtje?
Aan de iRiver H320 20GB kan ik niet veel nadelen ontdekken. Ik neem aan dat alleen het aantal Gb het verschil is met de H340?
Waarom niet de NEX IA+ ?
Frontier Labs
Frontier Labs
Mijn stem gaat naar de M3.
Maar er is verder zat informatie te vinden op GoT en op het internet om zelf je keuze te kunnen maken
Naast het aantal GB is er verder geen verschil tussen de H320 en H340.
En hiermee verandert ook het nut (en bestaansrecht) van dit topic, want:Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:48:
Change of plans
Daarover is ruim voldoende informatie te vinden in andere topics.ik zit nu meer naar een MP3-speler HD te kijken. Met radio, AB hoeft niet, 20Gb of meer, direct-encoding is een pre. Kom ik op:
iAudio M3 20GB
Mpio HD 300 20GB
iRiver H120 20GB
iRiver H320 20GB
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()