[DTM Racedriver 2] Laatste 2 races unlocken in Freerace mode

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik heb dit spel op de X-box en ik zit met het volgende probleem: Ik heb de volledige carreermode al uitgespeeld en ben nu bezig om de free races allemaal uit te spelen, maar nu het volgende... De laatste 2 races zijn achtereenvolgens "Mamba Single Day" en "Speed Circus". Om MSD te unlocken moet je 20 championships completen, maar ik heb er nu al wel 25 gecomplete maar ik kan 'm nog steeds NIET spelen! Speed Circus unlock je door MSD en "Caliburn Classic" uit te spelen, maar aangezien ik MSD niet eens kan spelen gaat dit een beetje moeilijk he... :X

Ik speel op dit moment op Easy, maar het lijkt me sterk dat dit uit maakt. Ook ben ik al op minimaal 20 races eerste geworden, dus daar kan het ook niet aan liggen..

Wie weet waar dit in aan kan liggen, want ik word inmiddels een beetje gefrustreerd!

Thanx!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 10:16

Bio

het ligt er hoogstwaarschijnlijk wel aan dat je op easy speelt.althans: bijde pc versie wel.

waarschijnlijk krijg je nu ook geen bericht dat je het kampioenschap hebt uitgespeeld

Alleen als je op normal of hard speelt worden de laatste championships
geunlockt. (op een custom niveau werkt het volgens mij ook niet)

als dit klopt betekent het helaas wel dat je opnieuw moet beginnen 8)7 suc6

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:22
Hmmm, daar was ik al bang voor... :(

Maar in ieder geval bedankt, ik zal het proberen op hard of custom!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."