vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tja, verkeerde compressie? Ik heb er niet uit kunnen kiezen, het rare is dat het in MM wel gewoon werkt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat id het voor videocamera? Heb je via DV gecapured, of doe je het analoog via een TV-kaart.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Maar ik zou idd ook een ander programma gebruiken Pinacle of als je geld over heb Adobe Premiere.
[ Voor 29% gewijzigd door LoeiOrdinair op 09-12-2004 15:03 ]
Als het echt niet anders kan zal ik de tv-kaart nog wel een keer lenen, maar nu zit ik dus nog wel met het "WMV blokjes" probleem..
Maar waar ga je het voor gebruiken? Want dat is wel van belang bij het kiezen van een compressie codec!
Zonder opnieuw te capturen krijg je die blokjes niet echt weg vrees ik.
[ Voor 19% gewijzigd door voodooless op 09-12-2004 15:07 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Het zijn trouwens niet een paar blokjes, maar het hele beeldbestaat gewoon uit roze gele en groene blokjes..
Dus de persoon die op de film staat bestaat uit die blokjes
Vdub opent het bestand niet, het is trouwens de bedoeling om de film op DVD te zetten. Kwaliteit is toch al niet te best (vanwege de analoge camera en het oude bandje
Verwijderd
Ga maar overnieuw caputeren dan want dit wordt niks, helemaal als ie op dvd moet!St@m schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:24:
Hmm.. in BSplayer (welke ik net maar even heb geinstalleerd) werkt de film wel goed.. Raar..
Het zijn trouwens niet een paar blokjes, maar het hele beeldbestaat gewoon uit roze gele en groene blokjes..
Dus de persoon die op de film staat bestaat uit die blokjes
Vdub opent het bestand niet, het is trouwens de bedoeling om de film op DVD te zetten. Kwaliteit is toch al niet te best (vanwege de analoge camera en het oude bandje) maar daar gaat het me niet om.
Pak VirtualDub en capture 'm naar avi files, met eventueel divx compressie.
WMV kun je niet op DVD zetten, moet je weer omzetten naar mpeg2 dan. Krijg je alleen maar gezeur mee, als 't nu al zo slecht werkt!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 16:28 ]
BS player doet het wel goed.
Nu ga ik het omzetten naar MPG en dan kijk ik wel ff welke kwaliteit er over blijft.
Maar waarschijnlijk neem ik toch jullie raad aan en capture ik het opnieuw, dit schiet ook niet op.