Toon posts:

SAV CE 9.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben sinds 5 december overgeschakeld van Symantec AntiVirus 8.0 naar versie 9.0...
De virus defs waren van 4 december 2004.

Ik heb de client geinstalleerd (de server gebruik ik toch niet), maar LiveUpdate downloaden zijn virus definitions pas op 8 december, terwijl er op 7 december ook al uitgekomen waren, want die kon je manueel op de site van Symantec downloaden. Ik heb het updaten van mijn virusscanner nauw in het oog gehouden omdat ik de laatste maand wat last heb gehad van virussen.
Wat kan dit zijn ? Geeft Symantec zijn virus defs niet altijd vrij via LU ? Of om de zoveel dagen ?

Nu ook, na het installeren staat er bij License: Unlicensed, terwijl ik toch denk dat het programma naar behoren werkt en dat ik de full version heb. Is dit een probleem ? Ik heb de cd gekregen van een kameraad, en die was licensed dacht ik. Moet ik nu een licentie kopen, of blijft deze werken en updaten zo lang ik wil ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al 1 antwoord gevonden. Klik hier om te kijken waarom LiveUpdate zogezegd trager is dan Intelligent Updater

@leon1e

Nu heb ik toch een bijdrage geleverd he

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Corporate werkt volgens mij zolang je wilt. Echter je moet wel een licentie kopen officieel natuurlijk. En als jij weet waar je Symantec Corporate los kan kopen (dus niet per 5 of nog meer) dan hoor ik het graag, want dat zou ik ook weleens willen weten.