Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Groot zwervend profiel? Staat je DNS allemaal goed ingesteld?
- Heb je al een andere kabel en/of aansluiting geprobeert?
- Wat voor antivirus / firewall gebruik je?
- Gebruik je DHCP? zoja probeer eens een fixed IP
[ Voor 52% gewijzigd door under-world op 09-12-2004 17:32 ]
tnx voor de tips maar een raoming profile heb ik niet en het gebeurt alleen als ik mijn wifi chippie aan zet. Zonder dat is er geen probleem. Nou vind ik het nogal vervelend om de hele tijd dat in en uit te moetne schakelen in de hardware manager omdat ik redelijk wat met m'n laptop op sjouw ben.
Volgens mij hoort het ook gewoon te werken.
Het lijkt mij alsof windows een bepaalde tijd wacht met inloggen totdat alle netwerk adapters van goed verbinding hebben. Het probleem is dat de wifi profile manager met het user profiel mee wordt geladen en er dus nog geen wifi verbinding opgebouwd kan worden. Dan moet ik dus eerst de timeout uit zitten.
Volgens mij hoort het ook gewoon te werken.
Het lijkt mij alsof windows een bepaalde tijd wacht met inloggen totdat alle netwerk adapters van goed verbinding hebben. Het probleem is dat de wifi profile manager met het user profiel mee wordt geladen en er dus nog geen wifi verbinding opgebouwd kan worden. Dan moet ik dus eerst de timeout uit zitten.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Welke Windows servicepack draai je? Ik weet dat er in het verleden vaker topics zijn geopend over WLAN cards met extra software die problemen gaven bij aanloggen. Nu heeft SP2 van XP een aantal verbeteringen op gebied van WLAN - dus misschien is dat voor jou een idee?
Dat zou idd misschien een oplossing zijn. Het probleem daarmee is dat ik niet met één station over wil en we nog niet klaar zijn voor een domein brede uitrol.elevator schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:30:
Welke Windows servicepack draai je? Ik weet dat er in het verleden vaker topics zijn geopend over WLAN cards met extra software die problemen gaven bij aanloggen. Nu heeft SP2 van XP een aantal verbeteringen op gebied van WLAN - dus misschien is dat voor jou een idee?
Misschien moet ik er ff mee leven totdat we dat wel zijn.
Je zou misschien een test opstelling kunnen maken om te kijken of daarmee je probleem opgelost is - dat zou bv. een extra motivatie kunnen zijn om je upgrade sneller uit te rollen (in het geval dat jij niet de enige bent met dit probleem natuurlijk
).
Pagina: 1