Toon posts:

[2000] InstallShield komt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Het volgende probleem duikt steeds vaker op hier;
Wanneer ik een applicatie open ( maakt niet uit welke ) krijg ik iedere keer installshield te zien, alsof hij weer opnieuw gaat installeren. Dit probleem komt bij alle applicaties voor, mijn idee is dus dat het in windows zit.
Het wordt nu erg irritant, omdat het toch tijd in beslag neemt.

Iemand een idee hoe dit te vermijden is?

Bij voorbaat dank,

Robbert

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk service pack is geïnstalleerd? Wat heb je in het register aan rare keys kunnen vinden?

Welke virusscanner en antispyware hebje al gebruikt om mee te scannen? Ooit eens een (de)installatie van een programma onsuccesvol afgerond? Wat heb je op Google al kunnen vinden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Misschien dat je hier iets mee kan: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;290301 ? :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.... het enige wat ik met deze utility kan is software verwijderen :'(

ik ga nog even verder zoeken denk ik, toch bedankt! :)

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:15:
Welk service pack is geïnstalleerd? Wat heb je in het register aan rare keys kunnen vinden?

Welke virusscanner en antispyware hebje al gebruikt om mee te scannen? Ooit eens een (de)installatie van een programma onsuccesvol afgerond? Wat heb je op Google al kunnen vinden?
Servicepack 4 is geïnstalleerd en in het register vind ik maar bar weinig eerlijk gezegd.

Ik heb met Sophos Antivirus gescand en kwam met niets, ook een online scan van panda gaf niets aan. met ad-aware heb ik alleen wat cookies weg gehaald.

Op google staat maar weinig over dit probleem, ik had eindelijk iets gevonden, maar ook daar werd geen oplossing gevonden...

Verwijderd

Gebeurt dit met een account wat lokaal admin is? Lijkt erop dat hij iets wil afronden maar het niet kan / mag, en het daarom elke keer opnieuw wil proberen.

Heb je toevallig voor het gebeurde iets geinstalleerd? Zo ja, deinstaleer en/of her installeer deze applicatie eens.

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Je hebt dit probleem omdat er waarschijnlijk een conflict is met 1 van de files die hij probeert weg te schrijven... Je kunt e.v.t. reg/filemon gebruiken van www.sysinternals.com en precies monitoren waar de installer mee bezig is... Je zoekt vervolgens op opmerkingen als "access denied" en een grote kans dat je je probleem gevonden hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:44:
Gebeurt dit met een account wat lokaal admin is? Lijkt erop dat hij iets wil afronden maar het niet kan / mag, en het daarom elke keer opnieuw wil proberen.

Heb je toevallig voor het gebeurde iets geinstalleerd? Zo ja, deinstaleer en/of her installeer deze applicatie eens.
Het account is lokaal admin inderdaad, ik denk dat ik dat gebeuren met filemon eens ga proberen als ze van haar systeem weg is. Bedankt iedereen, ik ga het nakijken :)

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Vergeet niet om een filter in te stellen bij file/regmon anders zoek je je rot.

Verwijderd

maak anders met jv16 powertools eens het register schoon, wel eerst... een backup er van maken....
edit: daar staat ie..
http://www.321download.com/LastFreeware/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 16:52 ]

Pagina: 1