[XP] Directory's komen na het opnieuw opstarten terug*

Pagina: 1
Acties:

• magic-marc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-03 17:06
Ik heb een probleem met mijn thuisnetwerk, ik gebruik een Windows 2003 Server Enterprise Engelse editie (met profielen) en sla daar me bestanden mee op vanuit mijn computer (Windows 2000 professional Nederlands) via Mijn Documenten (bestandslocatie aangepast naar locatie op de server) echter na het opstarten komt de structuur van de bestanden en mappen weer terug zoals het was, dit zijn gewoon afbeeldingen, films en office documenten die zijn opgeslagen in een map en regelmatig worden ingedeeld in mappen zodat het overzichtelijk blijft, ik kan zo geen bestanden ordenen in mappen... heeft er iemand ook ervaring mee?

edit: onduidelijkheid |:( sorry

[ Voor 26% gewijzigd door magic-marc op 09-03-2005 12:54 ]

Verwijderd

Structuur van bestanden en mappen terug :? Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.

Sowieso lijkt me dit meer iets voor WOS.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij bedoelt de TS dat wanneer hij remote mappen maakt en wijzigt op de server, na een reboot van zijn workstation deze mappen weer net als voor het wijzigen zijn. Zeg maar, teruggezet, teruggewijzigd.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:37
Je geeft echt veel te weinig info in je start post, welke mappen verdwijnen/komen weer terug? Zou je de topic start eens willen aanpassen, zodat wij het probleem ook snappen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Die bestandslocatie van 'Mijn Documenten' die je gewijzigd hebt - heb je die gewijzigd naar een lokatie in een roaming profile toevallig? :)

Is dit de enige account waar mee je aanlogt?
Heb je al eens geprobeerd om de mappen structuur vanaf de server te wijzigen als je niet aangelogd bent op je workstation? :)

• magic-marc
elevator schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:08:
Die bestandslocatie van 'Mijn Documenten' die je gewijzigd hebt - heb je die gewijzigd naar een lokatie in een roaming profile toevallig? :)

Is dit de enige account waar mee je aanlogt?
Heb je al eens geprobeerd om de mappen structuur vanaf de server te wijzigen als je niet aangelogd bent op je workstation? :)
de bestandslocatie is gewijzigd naar de mijn documenten op de profile ja, er wordt gebruik gemaakt van meerdere profielen, en deze doen het zonder probleem

de structuur van de server wijzigen werkt, maar zodra ik dan weer op de workstation verder ga heb je het probleem weer terug

[ Voor 16% gewijzigd door magic-marc op 09-03-2005 12:48 ]

• magic-marc
-delete-

[ Voor 99% gewijzigd door magic-marc op 09-03-2005 12:48 ]

• magic-marc
leon1e schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:00:
Je geeft echt veel te weinig info in je start post, welke mappen verdwijnen/komen weer terug? Zou je de topic start eens willen aanpassen, zodat wij het probleem ook snappen?
root + mappen met office bestanden, foto's en dat soort zaakjes, niks vreemds in ieder geval

• magic-marc
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:38:
Structuur van bestanden en mappen terug :? Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.

Sowieso lijkt me dit meer iets voor WOS.
structuur, mappen bestanden, bestanden doe je in mappen, en na opstarten staan de bestanden weer waar ze eerst stonden

• magic-marc
Skaah schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:43:
Volgens mij bedoelt de TS dat wanneer hij remote mappen maakt en wijzigt op de server, na een reboot van zijn workstation deze mappen weer net als voor het wijzigen zijn. Zeg maar, teruggezet, teruggewijzigd.
ja, zodra de computer wordt afgesloten begint windows met het synchroniseren van het profiel, dus ook de bestanden mappen etc, hierbij zou hij dus alles aan moeten passen, zoals hij ook doet bij de andere profielen

• magic-marc
Weet nu echt niemand hier een oplossing voor?
Pagina: 1