Ok, ik ben niet enige zijn met dit topic want ik heb al bijna heel dit forum afgezocht, en internet erbij... maar ik kan op een of andere manier Red Alert 2 NIET aan de praat krijgen met multiplayer.
Ik heb een laptop en een desktop pc. Met mijn desktop wil ik RA2 kunnen spelen via netwerk met mijn laptop. In de playerlist zie ik op beide computer 2 namen staan, maar als ik type komen de berichten niet over. Als ik een nieuw spel start op mijn laptop, zie ik hem op mn desktop wel staan maar kan er niet in, het spel loopt dan vast.
Uit ervaring met RA1 weet ik dat je handmatig IPX in moet stellen:

Ik heb het geprobeerd met een tweede laptop erbij, en dan werken de twee laptops wel, maar mijn pc niet
. Ik heb pas geleden mijn pc en laptop opnieuw geinstalleerd, en voor de nieuwe installatie werkte het wel.
Ik heb de isntellingen van de tweede laptop exact overgenonen op mijn pc, maar geen resultaat.
Ik heb frametype op automatisch gezet, en dat moch ook niet baten.
Ik heb 3 netwerkkaarten in mijn pc, en ik heb ze alledrie geprobeerd maar ook geen verchil. In windows heb ik de overige twee wel uitgeschakeld.
De laatste patches zijn geinstalleerd etc.
Ik baal ervan dat ze het zonodig met IPC moesten doen
Maargoed, heeft iemand anders hier ervaing mee en weet hoe je dit op moet lossen?
Ik heb een laptop en een desktop pc. Met mijn desktop wil ik RA2 kunnen spelen via netwerk met mijn laptop. In de playerlist zie ik op beide computer 2 namen staan, maar als ik type komen de berichten niet over. Als ik een nieuw spel start op mijn laptop, zie ik hem op mn desktop wel staan maar kan er niet in, het spel loopt dan vast.
Uit ervaring met RA1 weet ik dat je handmatig IPX in moet stellen:

Ik heb het geprobeerd met een tweede laptop erbij, en dan werken de twee laptops wel, maar mijn pc niet
Ik heb de isntellingen van de tweede laptop exact overgenonen op mijn pc, maar geen resultaat.
Ik heb frametype op automatisch gezet, en dat moch ook niet baten.
Ik heb 3 netwerkkaarten in mijn pc, en ik heb ze alledrie geprobeerd maar ook geen verchil. In windows heb ik de overige twee wel uitgeschakeld.
De laatste patches zijn geinstalleerd etc.
Ik baal ervan dat ze het zonodig met IPC moesten doen
Maargoed, heeft iemand anders hier ervaing mee en weet hoe je dit op moet lossen?