Toon posts:

Zlappy.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er ooit iemand gehoord of zaken gedaan met zlappy.com. Vroeger heette deze firma oversearch.net. Is dit een legale firma en kun je er zonder risico zaken mee doen?

Het vreemde vind ik dat er op voorhand abonnementsgeld moet worden betaald...

Graag jullie reactie...

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Graag een verhaaltje over wat zlappy is of doet :? ?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:17

Felyrion

goodgoan!

beetje meer uitleg zou welkom zijn ;)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Topicstarter
Weet er verder ook niet meer vanaf, ga je naar de betreffende site kom je een 5 of 6 tal super aanbiedingen tegen, xbox voo 69 dollar, game cube voor 45 dollar, etc. Als ik het goed begrepen heb moet je 50 dollar betalen om "lid" te worden en kun je deze artikelen tegen de gestelde prijs bestellen...

De prijzen zijn dusdanig laag, wat is hier mis mee??

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 13:07
De prijzen zijn dusdanig laag dat mij de aanbiedingen te mooi om waar te zijn lijken. Je kunt er haast wel vanuit gaan dat dit soort bedrijfen ofwel oplichters zijn, of spullen aansmeren die "van de vrachtwagen zijn gevallen".

Ik zou het risico niet nemen.

..:: ::..

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Dit ruikt en voelt als oplichters.... ( geen ervaring met hun, dus ik kan het mis hebben )

Ik vind het alleen raar dat ze verschillende post adressen hebben. Miami en Michigian ?
Daarnaast is het moeder bedrijf ( Excell Internet Technologies, Inc. ) ook erg vaag, helemaal als je de website bekijkt!

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 09:54
wel vaag idd, maar toch ook wel een beetje echt denk ik. Ik bedoel, je moet 50 dollar betalen om lid te worden en dan zijn al die producten (lees: een stuk of 10 verschillende producten) goedkoper.
Als je het zo bekijkt dat zlappy er op gokt dat mensen niet zo ontzettend veel kopen, en het misschien doen voor 1 artikel.
Neem nu de ipod mini. Die staat er op voor 175 dollar. Tel daar 50 dollar bij op en je zit op 225 dollar. Niet zo heel cheap ofzo.

Ik weet iig zeker dat ik er niets zou bestellen :)
Pagina: 1