Toon posts:

bat bestand maken

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebuikt, en heb al op google gzocht naar tutorials, mara kwam niks bruikbaars tegen, of ik zoek niet goed, ik moet een batch file maken. Zodra je de pc opstart moet hij dat batch betsand openen, er staat geen windows op de pc. Het moet zo beveiligd zijn dat je het niet kan afsluiten, je kan het alleen gebruiken, het moett een uitklapbaar-menu bevatten, die naar wp gaat een teken en reken programma, als iemand een tut heeft, of zin heeft een file te maken

alvast bednkat

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen windows, wat voor OS dan wel, DOS?

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Zit je toevallig op het ROC..? >:) Je moet waarschijnlijk een menu onder DOS maken die meerdere programma's opstart dmv batch files. Heb namelijk die opdracht ook moeten maken.

[ Voor 81% gewijzigd door MasterMike op 09-12-2004 11:25 ]

• Cubix
  • Niet online
Mooie zinsbouw!

Er staat geen windows op de pc, welk OS dan wel? Zonder OS kan dat bat bestand nooit worden aangeroepen.

Met een bat file kan je alleen opdrachten geven, geen menu's maken etc.

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Cubix schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:24:
Mooie zinsbouw!

Er staat geen windows op de pc, welk OS dan wel? Zonder OS kan dat bat bestand nooit worden aangeroepen.

Nou het is wel mogelijk om menus te maken kan ik je vertellen. ;)

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 10:55
Cubix schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:24:
Mooie zinsbouw!

ach, met wat kunst en vliegwerk kun je best wel een menu bouwen (mijn vader deed dat vroeger altijd :) ) met alleen batchfiles: Alle opties zijn weer gewoon losse batchfiles :)

Weet niet of de TS zoiets wil doen, veilig is het niet: Enige wat je doet is zooi batchfiles in een directory stoppen die gewoon menu printen op het scherm etc, maar gebruiker kan zelf alles nog doen in DOS

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• Cubix
  • Niet online
MasterMike schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:27:
[...]

Nou het is wel mogelijk om menus te maken kan ik je vertellen. ;)
Met bat kan je toch geen uitklapmenu's bouwen?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit ziet er uit alsof dat prima op te lossen is met behulp van allerlei informatie op internet, en als dat niet zo is, kun je er ook bijvertellen waarom al die tutorials niet bruikbaar zijn.
Er ontbreekt ook wat informatie, bijvoorbeeld welk besturingssysteem je het over hebt dos? linux? "geen windows" is natuurlijk geen OS.
Voor de rest stellen we het ook op prijs als je je posts in leesbaar nederlands opstelt, hier is echt weinig touw aan vast te knopen, je zou in het vervolg wat beter op je spelling, zinsbouw en opbouw van je posts kunnen letten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.