Ik zit met het volgende probleem we hebben een directory op het netwerk staan en alle bestanden moeten naar de lokale systemroot gekopieerd worden in een mapje ( xx ).
Dit is echter geen probleem, maar omdat het tohc wel veel netwerkverkeer vraagt is dit niet echt handig. Sommige bestanden zijn namelijk al aanwezig en hoeven niet overschreven worden.
Hoe dit werkt weet ik wel alleen nu zit ik nog met 1 probleem:
Wanneer er 1 bestand van het netwerk uit de desbetreffende directory wordt verwijdert blijft deze staan in het mapje XX o de systemroot.
Weet iemand hoe ik deze bestanden delete ?
Het gaat telkens om willekeurige bestanden.
De map XX op systemroot moet namelijk exact hetzelfde zijn als die op het netwerk:
ik heb het onderstaande al in mijn scriptje
alvast bedankt
Dit is echter geen probleem, maar omdat het tohc wel veel netwerkverkeer vraagt is dit niet echt handig. Sommige bestanden zijn namelijk al aanwezig en hoeven niet overschreven worden.
Hoe dit werkt weet ik wel alleen nu zit ik nog met 1 probleem:
Wanneer er 1 bestand van het netwerk uit de desbetreffende directory wordt verwijdert blijft deze staan in het mapje XX o de systemroot.
Weet iemand hoe ik deze bestanden delete ?
Het gaat telkens om willekeurige bestanden.
De map XX op systemroot moet namelijk exact hetzelfde zijn als die op het netwerk:
ik heb het onderstaande al in mijn scriptje
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @echo off c: cd\ md %systemroot%\xx attrib +h %systemroot%\xx cd\ k: cd directorynetwerk copy *.* %systemroot%\xx |
alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 10:36 ]