Hallo,
Omdat het nogal gevaarlijk is om een textarea te vullen met ruwe HTML en het gebruik van htmlpecialchars in dit geval niet bruikbaar is wou ik een textarea vullen met HTML tussen pre tags.
Voorbeeld:
De pre tag wil ik verbergen doormiddel van display:none en ik heb ook al geprobeerd op position:absolute te zetten maar het probleem blijft; de pre blijft visible of hidden net zoveel ruimte in beslag nemen. De hele pagina word uitgerekt door de html code die in de pre staat. Kan ik dit veld ook echt onzichtbaar maken of is dat niet mogelijk.
Ik heb het geprobeerd in Safari, Mozilla en Internet Explorer en bij die laatste geeft hij geen problemen.
Omdat het nogal gevaarlijk is om een textarea te vullen met ruwe HTML en het gebruik van htmlpecialchars in dit geval niet bruikbaar is wou ik een textarea vullen met HTML tussen pre tags.
Voorbeeld:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? $textarea = new TextArea ($this->field_id, '', $this->field_rows, $this->field_cols); $textarea->setFieldStyle ('width: 100%;'); $wysiwyg .= $textarea->create (true); $wysiwyg .= "<pre id=\"".$this->field_name."_content\" name=\"".$this->field_name."_content\" style=\"display:none\">".$this->field_value."</pre>\n"; $wysiwyg .= "<script language=\"JavaScript\">\n"; $wysiwyg .= "<!--\n"; $wysiwyg .= "document.getElementById ('".$this->field_name."').value = document.getElementById ('".$this->field_name."_content').innerHTML;\n"; $wysiwyg .= "//-->\n"; $wysiwyg .= "</script>\n"; ?> |
De pre tag wil ik verbergen doormiddel van display:none en ik heb ook al geprobeerd op position:absolute te zetten maar het probleem blijft; de pre blijft visible of hidden net zoveel ruimte in beslag nemen. De hele pagina word uitgerekt door de html code die in de pre staat. Kan ik dit veld ook echt onzichtbaar maken of is dat niet mogelijk.
Ik heb het geprobeerd in Safari, Mozilla en Internet Explorer en bij die laatste geeft hij geen problemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Slagroom op 09-12-2004 09:57 ]