Toon posts:

[Win Xp sp2] geheugen word niet vrij gegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb weer eens een probleem.

als ik iets installeer of deinstalleer wat vrij groot is zeg maar 1GB dan gaat het geheugen als een speer naar beneden per seconde pakt ie ongeveer 10 mb van het ram en hij geeft dit niet weer vrij. kan het zien via Statbar. 2 dagen geleden was alles nog goed halflife 2 draait als een trein. maar ook tijdens spelen van HL2, het speelt even soepel maar hij blijft het geheugen slikken tot het op is en dan bedoel ik op 5MB tot 2MB vrij van de 512, en dan speelt HL2 heel stoterig. denk dat het maar weer een vrisse install van die sch*t windows word.
heb ook nog wat zitten te puzzelen met het virtueel gehuegen. dit laat ik nu beheren door windows zelf alleen op de c schijf. en in de MSconfig veel dingen uit gezet. scheeld wel 50MB. Maar standaard moet het toch goed zijn? ik lever toch ook geen auto's aan mensen zonder zuigers of zo. waarom is het met windows dan wel altijd problemen?
8)7 8)7 8)7 8)7

{specs}
Asus a7v600 VIA chipset
AMD xp2800+
512 Ram ddr3200
Geforce Fx5700 256LE
1 x 40gb ata
1 x 80gb ata
1 x 200gb sata

/edit
Zal ff adaware draaien en ff voor update's checke. heb gisteren nog gescant voor virrussen hij vond er 2 maar ze stonden in de temp map. dus ik heb ze Hardmatig verwijderd. adaware ook nog eergisteren gedraait en het enige wat ie vind is cookie's

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 13:58 ]

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:32
Spyware? Adware? Malware? Onnodige opstartende meuk? Zo klinkt het in ieder geval :)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-04 10:18
Laat inderdaad ff wat Spyware programmatjes draaien: Adaware en Spybot S&D zijn mijn favoriet. Scan ook ff voor virussen.

En kijk of je de laatste Windows updates hebt.

[ Voor 40% gewijzigd door OneUp op 09-12-2004 11:37 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.