Toon posts:

[VBA]Dropdownbox vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier te werken met acces en ben een paar forms aant maken, alleen nu is mijn vraag of het mogelijk is dat je wel kunt kiezen uit de dropdownbox, maar nix in kunt typen? Ik heb op internet gezocht maar kon niks vinden, ook de search bood geen uitkomst.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:38
Ben niet zo'n access expert, maar ik dacht...
Je zou er of een lijst van kunnen maken, of in de optie van je dropdownbox "de alleen lijst" op ja zetten.
Volgens mij is dat best te vinden op google.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah was ik vergeten te vertellen, dat ik dat alleen lijst wel had gevonden, maar dit werkt helaas niet :( Iemand nog andere ideeen?

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:34
Dacht dat je de style property moest hebben.
`Dropdowncombo->dropdownlist.
BTW, mogen gebruikers uberhaubt niet typen in het invoervak of moeten ze alleen verplicht een keuze uit de lijst maken. Dan kan typen wel handig zijn i.v.m. selecteren en zo.

Verwijderd

Topicstarter
Dacht dat je de style property moest hebben.
`Dropdowncombo->dropdownlist.

Hmmzz dat kan ik niet vinden.

Ze mogen helemaal niet typen

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 11:59 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:26

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Je bedoelt waarschijnlijk dat ze geen eigen invoer mogen typen. Dat je na het selecteren van de dropdownlist met een druk op de "P" toets kan springen naar de eerste entry beginnend met een P is wel handig. Dit kan naar mijn idee prima met een DropDownbox (als dropdownlist)

Verwijderd

Topicstarter
CyberJ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:56:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk dat ze geen eigen invoer mogen typen. Dat je na het selecteren van de dropdownlist met een druk op de "P" toets kan springen naar de eerste entry beginnend met een P is wel handig. Dit kan naar mijn idee prima met een DropDownbox (als dropdownlist)
Ik kan dat DropDownbox(als Dropdownlist) niet echt vinden. :'(

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Als ze helemaal niet mogen typen (dus alleen maar op een vastgelegde keuze mogen klikken) zet dan een Keuzelijst op jouw formulier. Anders een 'Keuzelijst met invoervak' met de optie 'Alleen lijst' op Ja.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Pagina: 1