Toon posts:

[98] Waar kan ik serial vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik ergens in bijvoorbeeld het register van windows de serial code vinden. Ik wil een oude computer opnieuw installeren maar ben het boekje met de serial code kwijt.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 12:23

Kvn

Ik denk dat dit je een slotje op gaat leveren :X

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Denk dat dit een probleem is wat je hier niet voor moet leggen. Wij kunnen echter niet zien of de code die je wilt halen uit je register een door jou aangeschafte is.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Verwijderd

Lees dit maar eens ff door. :) Het algemeen beleid

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Hoezo al die moeite überhaupt dan al doen als het al een illegale versie is ga je daar toch geen topic meer over openen :/. Dan kan je beter gewoon naar een crack site toegaan voor een serial.

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo zeg. Dat is gewoon de windows die bij mijn computer zat. Ik kan zo een serial van internet halen hoor. Een kind kan de was doen. Maar dat wil ik juist niet en daarom open ik dit topic.. Dus misschien iemand die mij kan helpen aub???

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

D-Devil schreef op donderdag 09 december 2004 @ 07:30:
Hoezo al die moeite überhaupt dan al doen als het al een illegale versie is ga je daar toch geen topic meer over openen :/. Dan kan je beter gewoon naar een crack site toegaan voor een serial.
Mischien is het geen illegale versie.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:17
Als het goed is staat ie op HKLM\software\microsoft\windows\currentversion, tekenreekswaarde productkey

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 00:03

Spockz

Live and Let Live

Je kunt hem met everest uitlezen. (voormalig AIDA).
http://www.lavalys.com/pr...hp?pid=1&lang=en&pageid=1

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Met deze (legale)tool kan je alle keys van windows en office installaties vinden. http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Modbreak:Jongens, we mogen er echt wel vanuit gaan dat als de TS op zijn eigen systeem zijn code wil opzoeken dat het dan legaal is. Je kunt immers vrij snel op de minder legale wegen ook een key vinden. Op het algemeen beleid wijzen is dan ook NERGENS voor nodig, zie ook het 'replies in "slechte" topics''-beleid. De volgende die warez gaat blaten krijgt het zwaarder te verduren

Verwijderd

Maar eeuh........... :S

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat google werk levert mij deze URL op:

Quickly Retrieve Windows CD Key :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 07:31:
ja hallo zeg. Dat is gewoon de windows die bij mijn computer zat. Ik kan zo een serial van internet halen hoor. Een kind kan de was doen. Maar dat wil ik juist niet en daarom open ik dit topic.. Dus misschien iemand die mij kan helpen aub???
Als 't een legale was, zit er een sticker op of in je pc.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 00:03

Spockz

Live and Let Live

Nope, niet per se. En ga nou niet weer muggenziften over legaal of illegaal. Help die jongen gewoon. :)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:12

Haan

dotnetter

StevenK schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:08:
[...]

Als 't een legale was, zit er een sticker op of in je pc.
Ik wil een oude computer opnieuw installeren maar ben het boekje met de serial code kwijt.
B)

Sticker wordt ook vaak op het boekje geplakt, hoewel dit eigenlijk niet mag van Microsoft. Maar het geeft je in ieder geval wel de mogelijkheid om nog eens een andere kast te nemen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Haan schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:11:
[...]

[...]
B)

Sticker wordt ook vaak op het boekje geplakt, hoewel dit eigenlijk niet mag van Microsoft. Maar het geeft je in ieder geval wel de mogelijkheid om nog eens een andere kast te nemen :)
Bij mijn Windows 98 OEM zat er gwoon een grote sticker op het boekje met de key? (10 bij 10 cm ofzow)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:50
-DomiNator- schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:12:
[...]

Bij mijn Windows 98 OEM zat er gwoon een grote sticker op het boekje met de key? (10 bij 10 cm ofzow)
Ja, verrek, heb je gelijk in; pas sinds SR2 had je die stickers, voor die tijd had je een certicate of authenticity dat op het boekje geplakt zat.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Als je in regedit zoekt op de string "productkey" dan laat hij je code zien....

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 07:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

dat is voor windows XP/2000/2003

deze doet het voor win98:

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

offtopic:
beleid kwa warez gaat hier niet op, maar beleid kwa zelf zoeken wel lijkt me zo.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
ProductKey (binary)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1