Waar kan ik ergens in bijvoorbeeld het register van windows de serial code vinden. Ik wil een oude computer opnieuw installeren maar ben het boekje met de serial code kwijt.
Denk dat dit een probleem is wat je hier niet voor moet leggen. Wij kunnen echter niet zien of de code die je wilt halen uit je register een door jou aangeschafte is.
Hoezo al die moeite überhaupt dan al doen als het al een illegale versie is ga je daar toch geen topic meer over openen
. Dan kan je beter gewoon naar een crack site toegaan voor een serial.
Freelance tweaker
ja hallo zeg. Dat is gewoon de windows die bij mijn computer zat. Ik kan zo een serial van internet halen hoor. Een kind kan de was doen. Maar dat wil ik juist niet en daarom open ik dit topic.. Dus misschien iemand die mij kan helpen aub???
Mischien is het geen illegale versie.D-Devil schreef op donderdag 09 december 2004 @ 07:30:
Hoezo al die moeite überhaupt dan al doen als het al een illegale versie is ga je daar toch geen topic meer over openen. Dan kan je beter gewoon naar een crack site toegaan voor een serial.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Als het goed is staat ie op HKLM\software\microsoft\windows\currentversion, tekenreekswaarde productkey
Je kunt hem met everest uitlezen. (voormalig AIDA).
http://www.lavalys.com/pr...hp?pid=1&lang=en&pageid=1
http://www.lavalys.com/pr...hp?pid=1&lang=en&pageid=1
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Verwijderd
Met deze (legale)tool kan je alle keys van windows en office installaties vinden. http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Als 't een legale was, zit er een sticker op of in je pc.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 07:31:
ja hallo zeg. Dat is gewoon de windows die bij mijn computer zat. Ik kan zo een serial van internet halen hoor. Een kind kan de was doen. Maar dat wil ik juist niet en daarom open ik dit topic.. Dus misschien iemand die mij kan helpen aub???
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
StevenK schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:08:
[...]
Als 't een legale was, zit er een sticker op of in je pc.
Ik wil een oude computer opnieuw installeren maar ben het boekje met de serial code kwijt.
Sticker wordt ook vaak op het boekje geplakt, hoewel dit eigenlijk niet mag van Microsoft. Maar het geeft je in ieder geval wel de mogelijkheid om nog eens een andere kast te nemen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Bij mijn Windows 98 OEM zat er gwoon een grote sticker op het boekje met de key? (10 bij 10 cm ofzow)Haan schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:11:
[...]
[...]
![]()
Sticker wordt ook vaak op het boekje geplakt, hoewel dit eigenlijk niet mag van Microsoft. Maar het geeft je in ieder geval wel de mogelijkheid om nog eens een andere kast te nemen
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ja, verrek, heb je gelijk in; pas sinds SR2 had je die stickers, voor die tijd had je een certicate of authenticity dat op het boekje geplakt zat.-DomiNator- schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:12:
[...]
Bij mijn Windows 98 OEM zat er gwoon een grote sticker op het boekje met de key? (10 bij 10 cm ofzow)
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
dat is voor windows XP/2000/2003Spider.007 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:48:
Wat google werk levert mij deze URL op:
Quickly Retrieve Windows CD Key
deze doet het voor win98:
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
offtopic:
beleid kwa warez gaat hier niet op, maar beleid kwa zelf zoeken wel lijkt me zo.
beleid kwa warez gaat hier niet op, maar beleid kwa zelf zoeken wel lijkt me zo.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
ProductKey (binary)
ProductKey (binary)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1