Toon posts:

[VBS] Printscreen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nul komma nul verstand van programmeren, heb google afgezocht naar een (snelle) tutorial vbs script, heb ook de search gebruikt van GoT, maar kon niets vinden, wat mij op weg kon helpen en ik wil ook geen boek kopen voor het kleine scriptje dat ik wil hebben.

Ik wil een .vbs waarmee ik printscreen kan uitvoeren over het gehele beeldscherm (1024*768). Daarna wil ik dat het bestand als .jpg wordt opgeslagen in de map F:\Mijn afbeeldingen.

De afbeeldingen moeten als print001.jpg, print002.jpg, print003.jpg etc. opgelsagen worden.

Ik wil het .vbs bestand toewijzen aan een van mijn extraknoppen op het toetsen bord, en ik wil dan ook meerdere keren achter elkaar gebruik maken het script.

De reden dat ik dit wil is dat de vele printscreenprogjes dit niet kunnen (moet perse een van de toetsen die zei geven kiezen), of het programma kost $30 (of meer) en werkt nog niet 100% naar wens, en dat vind ik toch wel iets te zot.

Het zal geen groot en uitgebreid script zijn neem ik aan, maar bij mij ontbreekt de kennis ervoor. Als iemand mij (op weg) zou willen helpen zou ik diegene zeer dankbaar zijn.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.