Blijf niet ingelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23
oke ik heb weer een probleem. Ik blijf niet echt lekker ingelogt ofzo. Gedane zaken:

All information Clear (in Firefox)
Browser afsluiten
Browser starten
inloggen
browser uit
browser aan
niet ingelogt zijn :(

ik heb al 3x alle tempfiles en cookies weggedonderd. Geprobeerd zonder javascript beveiliging, allen geen resultaat.

wat ook raar is, dat wanneer ik de browser start, ik soms nog ingelogd ben (/forum/index/ is mijn startpagina), maar als ik dan bijv. de HK open, krijg ik no access error..

Wat doe ik fout (heb een niet-veranderend ip en het werkte eerder altijd goed, geen firewall, geen virusscanner)

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 09-12-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb hier sinds ongeveer een week last van. Bij willekeurige acties, ook IE en Windows9X NT en 2000 XP. Mij is ter ore gekomen dat m-m hier ook last van heeft, en het lijkt me zinvol om met z'n allen een oplossing te vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds net last van, via een andere bak op het netwerk hier werkt het wel, maar via mijn eigen pc niet. Zowel IE als Firefox niet, opeens was ik uitgelogd en ik kon niet meer inloggen, alsof ie geen cookies meer accepteert ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
zoiets had ik dus ook, ik had denk ik op een andere pc alle clients uitgelogd.. Sindsdien doet het probleem zich voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dit is apart
code:
1
2
Hieronder vind je een lijst van je actieve sessies:
ReactID Laatste hit Hits    IP (optioneel)

Ik blijf wel ingelogt (heb mijn ip vervangen door xxx.xxx.xxx.xxx)

Modbreak:Niet slim

[ Voor 75% gewijzigd door Kees op 09-12-2004 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:58

Erazzzer

Fear me, I'm German!

418O2 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 03:25:
dit is apart
code:
1
2
Hieronder vind je een lijst van je actieve sessies:
ReactID Laatste hit Hits    IP (optioneel)

Ik blijf wel ingelogt (heb mijn ip vervangen door xxx.xxx.xxx.xxx)
Je ip boeit niet, maar ik zou je reactid's weg halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 21:01

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik gebruik sinds kort Firefox en ik dacht dat ik wel een of andere optie over het hoofd gezien zou hebben omdat ik die browser nog niet goed ken. Maar ik heb intussen al het mogelijke al geprobeerd volgens mij. Ook GoT expliciet toestaan om alle soorten cookies te gebruiken werkt niet. Het probleem doet zich bij mij voor sinds een week of 2. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben.
418O2 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:54:
...ik had denk ik op een andere pc alle clients uitgelogd.. Sindsdien doet het probleem zich voor
Als ik terugdenk dan zou het best wel eens kunnen dat ik het ook heb sinds ik alle clients uitgelogd heb op een andere pc.

On a clear day you can C#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb dit probleem ook, exact hetzelfde. Het is niets qua instellingen, andere sites blijven wèl ingelogd.
Soms is het echt inloggen en 1 klik verder is het alweer uitgelogd.

Hmm, dat alle PCs uitloggen heb ik laatst ook gedaan, al is dat in mn herinnering nà de ellende begon, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

Zoefff

❤ 

Ik snap niet dat mijn topic ([rml][ bug?] Om het half uur / uur uitgelogd[/rml] ,15 november) op slot gaat, met de melding om hier verder te gaan, in plaats van andersom, maargoed.

Heb dus ook nog steeds last van de bug, hoewel ik moet zeggen dat ik het vandaag nog niet heb meegemaakt. In tegenstelling tot andere dagen, waar ik werkelijk om de havenklap ben uitgelogd.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Aaah, ik dacht dat mijn browser raar deed ofzo, blijk ik niet de enige te zijn.

Sinds de nieuwe template live is wordt ik op mijn stageplek (Firefox 1.0, Win2k pro) ook regelmatig zomaar uitgelogged. Op mijn thuis PC (Firefox 1.0, Win2k pro) heb ik nergens last van. Heel erg irritant.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan nog steeds geen GGD (grootst gemene deler) vinden bij iedereen die hier last van heeft, dus wij tasten wat dat betreft nog in het duister...
Qua React, en dus ook cookie-handling, sessie-handling e.d. is er recentelijk niets gewijzigd. Enkel dus de templates, maar dat is puur HTML en meer niet.
Ik zou het dus toch eerder clientside zoeken; bijvoorbeeld een recente MS update die brakheden vertoond op bepaalde systemen (zou niet de eerste keer zijn) of iets dergelijks.

[ Voor 54% gewijzigd door crisp op 09-12-2004 13:49 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat is er precies gedaan tijdens het forumonderhoud op 12 November? Zoals ik al vermeld in [rml]Zoefff in "[ bug?] Om het half uur / uur uitgelogd"[/rml] heb ik er sinds dat onderhoud last van.

Ik zeg niet dat het ook daadwerkelijk daar aan ligt, maar het is op zijn minst wel toevallig. Verder heb ik niet het idee dat het met de nieuwe template te maken heeft, aangezien ik al ruim voor de nieuwe template problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op 12 november hebben we alleen template updates gedaan. Verder als ik het zo zie heeft niet iedereen er vanaf 12/11 last van, sommigen pas sinds een week. Daarom zou ik het eerder ergens anders zoeken.

[ Voor 58% gewijzigd door crisp op 09-12-2004 14:06 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op het moment dat ik uitgelogged lijk te zijn heb ik wel gewoon een koekje:
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/koekje.jpg

Zojuist logde ik weer opnieuw in en kreeg het zelfde ReactID zoals het bovenstaande screenshot, maar de hit-counter *lijkt* geresetted te zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door kamerplant op 09-12-2004 14:23 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
heb het ook, tis sinds de nieuwe layout
Ik heb geen nieuwe patches of iets anders veranderd verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als het aan de layout zou liggen zou iedereen er last van moeten hebben, en dat is niet het geval. Ik denk dat er dus een andere oorzaak is, en dat het samenvalt met de introductie van de nieuwe layout een toevalligheid is.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

ik gebruik de nieuwe layout niet, dus dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Draai je toevallig een RSS client?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
kweenie of je het tegen mij had maar ik gebruik wel de rss feeds van tweakers/fok/fok reviews en fok voetbal

maar die gebruik ik ook op mn laptop en daar wordt ik nooit uitgelogt(gwn stndrd rss viewer van firefox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Zelf gebruik ik de RSS feature van Firefox, maar niet voor Gathering of Tweakers of Tweakers.net.
Ik werd net weer uitgelogged, logde weer in en kreeg weer het zelfde ReactID, mijn hits-couter weer gereset. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

het is hier voorbij nu, ik heb toch maar de moeite genomen om mn profile te trashen en clean te beginnen. Dat heeft het opgelost hiero.

[ Voor 13% gewijzigd door m-m op 09-12-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik maak ook gebruik van de RSS client, zal die es weggooien

(en over mijn react ID's, daamee kan je toch niets :P Ik ben immers niet echt ingelogt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes
  • Laatst online: 21-09 21:01

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Rev! schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:27:
heb het ook, tis sinds de nieuwe layout
Ik had er met de oude lay-out ook al last van dus dat is het niet denk ik.
chem schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:58:
Draai je toevallig een RSS client?
Ik heb Thunderbird 1.0 draaien met een T.net headlines subscription. Daarnaast heb ik ook GoT en T.net in Firefox toegevoegd als Live Bookmark.

Ik zal ook eens proberen om mijn profile met een enkele reis naar de bahama's te sturen en schoon te beginnen.

On a clear day you can C#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Is het heel debiel dat het nu niet meer gebeurt? Ik had een subscription op de active_topics lopen, die is nu weg en het werkt weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
is het bij jullie dan ook over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@chem/crisp: Zou het ermee te maken kunnen hebben dat bij het opvragen van de XML-feed iedere keer een sessie gereset wordt? Of, als dat het niet is, een vergelijkbaar probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het ook over, en ik maakte ook geen gebruik van de nieuwe lay-out (niet fijn :P) en geen rss reader of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Heel toevallig had een collega van mij hetzelfde probleem.

Bij een dev-omgeving werd hij er continue uitgeknikkerd bij, zo bleek uit de logs, acties waar-ie helemaal niet mee bezig was.

Het bleek dat hij een rss-bookmark had in firefox, die trouw elk uur update. Die gaf via de URl een reactid mee, maar kreeg via de cookie een nieuwe.
We hebben nu aangepast dat een cookie een hogere waarde heeft dan get, dus met 1.9.4 zou dat geen probleem meer moeten zijn.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ik heb er gisteren helemaal geen last van gehad, maar vandaag is het ineens weer om de zoveel tijd raak :/

Hm ok, hoop dat het in 1.9.4 opgelost is dan :)

[ Voor 20% gewijzigd door Zoefff op 10-12-2004 12:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.