[Kaspersky] Vreemd gedrag na rechtermuisklik

Pagina: 1
Acties:

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Sinds een aantal dagen gebruik ik Kaspersky als virusscanner (McAfee crashed mij iets te vaak sinds XPSP2). Ik gebruik nu nog de trial versie... eerst zien wat voor een vlees dit is ;)
Vreemde is dat, sinds vandaag... net eigenlijk, na een rechtermuisklik in de Windows explorer de Kaspersky installer gestart wordt 8)7
Na dit verschillende keren te hebben afgebroken werd de 'Real Time protection' uitgeschakeld (en kon ik ook niet meer activeren).
Toen ik Kaspersky uit had gezet en opnieuw had opgestart, wilde ie in eerste instantie niet starten (grijs icoon), pas na een aantal minuten begon ie weer (en als eerste ook mijn cdrom te scannen).

Ik snap ff niet meer wat er aan de hand is (en nee, de trial periode is niet verlopen... tot 28-12).
Tips, ideeën?

edit:

(versie is overigens personal pro 5.0.14)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalRush op 09-12-2004 00:06 . Reden: Toevoeging ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Krijg je foutmeldingen of staat er iets in je event logs? als je de applicatie simpelweg opnieuw installeert, heb je dit probleem dan nog ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Hmmm, daar heb ik niet aan gedacht...het probleem herhaalde zich gisteren, ik heb Kaspersky dus gedeïnstalleerd en ben nu F-secure aan het proberen.
Het begon namelijk heel irritant te worden. Alle rechtermuisklikken en actie's via de knoppenbalk gaven de Kaspersky installer terug... ik werd daar wat 'geirriteerd' van.
Ik wil best terug naar Kaspersky dus kan het nog eens opnieuw proberen... vind het wel een fijne virusscanner... kan ik vanavond wel even proberen.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)