Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stickers Verkoop Site Gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Op het forum en internet heb ik al gezocht naar pre-made stickers, naar de grootte van een gemiddelde kast. Ik kan deze echter niet vinden :(. Wel zwart, wit, rood blauwe tribels & dragons, maar dat zoek ik niet. Ik zoek naar mooie uitgewerkte plaatjes, misschien wel van een draag, maar dan in meerdere kleuren, maar na een ruime tijd me lam te hebben gezocht (Misschien wel ontzettend vekeerd gezocht, dat weet ik niet..) heb ik tot mijn verdriet nog niets kunnen vinden.

Het kan zijn dat ik gewoon naar volledige verkeerde trefwoorden heb gezocht, maar ik kom alleen stickers tegen van AMD, Linux, en dergelijke...

Dus alles samen gevat, wie weet waar ik mooie en gekleurde stickers kan kopen om op de zeikant van mijn kast te plakken? (Mayb nub-vraag, sry....)

Grtz & Thnx-

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 23:59

markvt

Peppi Cola

http://www.stickerkoning.nl/

Misschien heeft die wat.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Voor casebadges is dit weer een mooie site, maar het is niet wat ik zoek. Ik heb rond gekeken naar hun diensten, en mogelijkheden. Maar toch heb ik liever een mooi uitgewerkte pre-made color sticker :p In ieder geval bedankt! (Vooral als ik keertje een casebadge wil gaan laten maken :) )

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
Elke autospuiterij kan stickers (striping) op maat maken. ga daar is kijken.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.directron.com/stickers.html
Ook een leuke site die ok toch nog even vond! Mooie stickers voor de voorkant voor Chieftec kasten! Ook andere leuke stickers en CaseMod items zijn hier te bestellen.

Ondervonden Trefwoord: Case Wraps

Ik ga z.s.m even langs bij een autospuiterij (Moet er wel eerst even eentje opzoeken :P)
Thnx sw_reijnders.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 00:48 ]