T.net regelmatig gefucked (lay out)

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb de laatste tijd erg veel van deze praktijken op tweakers.net :

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/kadoendra/tweakfucked.gif

Ik denk niet dat het aan mij ligt, want na een format en clean install (win2k icm IE 5.0) is het nog steeds...
Het gaat er dus om dat ik regelmatig meerdere horizontale zwarte balken in beeld heb.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat kan overal aan liggen (video drivers enz.).

Onder welke voorwaarden vindt 'regelmatig gefucked' plaats?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Nou, ik heb dus ook nog nét vandaag nieuwe Matrox-drivers geplukt (wel de goede natuurlijk). En ik heb dit ook alleen op t.net.

Wat is regelmatig... Ik denk 30% van de tijd.. (en da's best veel aangezien ik zéér regelmatig op t.net kom -> keer of 15-20 per dag ofzo).

Het is niet altijd even erg, af en toe een paar lichte streepjes, anders weer dikke balken als hierboven staat...

(als de config van m'n systeem helpt, kijk op de link in m'n sig -> mijn uitgebreidde profiel. Ik heb eigenlijk alleen maar up-to date drivers, en verder totaal geen conflikten in m'n systeem.)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
femme: wat ik ook vaak heb is dat de schakeringen van licht naar zwart (rechts) verdwijnen en dat de overgang plots is. dus direkt van wit op zwart). Geen idee of het hier iets mee te maken heeft, maar het lijkt er toch ietwat op vinnik.

Verwijderd

Heb ik ook. Tables niet helemaal lekker of zo ..

Wel vaak bij mij dat de bovenste zut niet wil komen, van de menu's en de reclame en alles.

• Tom
  • Niet online

Tom

Over dat laatste, da's dan een reactie ofzo die te breed is zodat de witte table (met reacties) over die background/fade heenvalt.

• Laatst online: 10-02 09:05

peace, love & linux

Waar ik gisteren trouwens last van had als ik een nieuwsposting wilde lezen:
Constant refreshen. Dus de pagina was half geladen, en hij begon weer opnieuw :?

Was alleen het geval in Netscape 4.72
IE gaf geen problemen.

Is dit ook gewoon een probleempje dat een nieuwsposter een tag vergeet af te sluiten?

Verwijderd

de meeste van de recente errors lijken nogal veel op javascript errors... :?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op woensdag 03 januari 2001 22:31 schreef Tom het volgende:
Over dat laatste, da's dan een reactie ofzo die te breed is zodat de witte table (met reacties) over die background/fade heenvalt.
maar dan wordt wel el hetgeen eronder staat ook verbrot?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat probleem van avatar had ik ook in een bibliotheek met Netschaap 4.04. De adjes hebben er toen geen oplossing voor gegeven. Wil nog iemand een poging wagen?
Pagina: 1