Toon posts:

Custom layout problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan als abonnee mijn eigen frontpage samenstelling instellen. Dit werkte tot voor kort prima. Het probleem is dat er in de update tracker aan de linkerkant van de frontpage er maar acht .plans weergegeven worden, terwijl ik in mijn layoutsettings negen heb aangegeven. Hetzelfde geld voor de reviews. Ik heb ingesteld dat er twee reviews op de frontpage staan, er staat echter geen enkele.

Komt dit omdat deze categoriën zo lang niet geupdate zijn? Is dit op te lossen?

Kleine toevoeging: Nu er net een .plan is toegevoegd over serveronderhoud, staan er weer negen .plans in de tracker. Dit bevestigt mijn eerdere vermoedens. Het probleem met de reviews (en eventuele andere categoriën) is echter nog niet van de baan.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 22:13 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De update tracker pakt inderdaad de laatste items van de afgelopen X dagen, waardoor het wel een voorkomt dat niet alle aangegeven plekker in de update trackers gevuld zijn. Mocht dit een probleem zijn, dan kan je meestal terecht op de devtrack (http://devtrack.tweakers.net/).

Wat betreft de reviews kan ik kort zijn: er staat een uitgebreide review in de planning van * Femme en de BBG staat ook weer voor de deur. Wanneer die uitgebreide beschouwing klaar is kan ik niet echt zeggen. De BBG staat gepland voor vlak na nieuwjaar.