Toon posts:

Brilliance 107P

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heuy,

Ik heb de brilliance 107P CRT.

en ik heb de volgende problemen :P:
- 2 strepen door beeld
- Beeld is wazig/onscherp

Jullie zullen wel weten wat er is ;)

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-02 15:13

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Je zult hier niet een normaal antwoord op krijgen , alleen een preek van de mods want het is hier geen helpdesk.
Je moet ook zelf dingen proberen uit te zoeken en duidelijk in je topic vermelden wat je allemaal hebt geprobeert.
En als je na zelf GOED rond gezocht te hebben er niet uit komt dan kom je hier en vertel je precies wat er is en hoe het probleem er nou precies uitziet,de ene twee strepen zijn de andere twee streepen niet ;) .
GOT heeft een handige search een google wil ook nog wel es een handje mee helpen.
Doe dat voortaan ook AUB.

[ Voor 39% gewijzigd door DJ_Squtshi op 08-12-2004 22:22 ]

Specs

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die 2 strepen horen er, teministe als ze horizontaal lopen (teminste bij mjin monitor lopen er 2 horizontaal)

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 08-12-2004 22:25 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:03

timovd

Voorsprong door techniek

Het scherm is in drie schermen gedeeld, om zo een beter(lees kleurrijker) beeld te krijgen. Dit is techniek van Sony.. hoe-heet-dat-ook-al-weer (iets met "tri").
Over dat "wazig/onscherp" zou je wat meer moeten omschrijven.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)
wookiepoekie schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:03:
Heuy,

Ik heb de brilliance 107P CRT.

en ik heb de volgende problemen :P:
- 2 strepen door beeld
- Beeld is wazig/onscherp

Jullie zullen wel weten wat er is ;)
Helaas hebben wij geen glazen bol, dus met deze info weten we het niet...

Mbt 2 strepen- dat is bij trinitron/diamondtron normaal, maar meestal levert het scherper beeld op.
Mbt wazig beeld, tja, kan van alles zijn, maar met deze info totaal niet te zeggen :o - kijk eens naar je bekabeling, kijk eens naar de instellingen (welke reso?), kijk eens naar ongein als cleartype en shadows in je OS.

Maar kijk idd ook naar de registratievoorwaarden- je hebt je er accoord EN bekend mee verklaard, maar getuige deze topic is dat laatste nog niet helemaal het geval :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.