Heeft er iemand een idee hoe een chipkaart precies werkt? wat maakt het zo'n groot verschil met een magneetstripkaart?
Tip: GoT is niet een forum waar je even langskomt en een vraag dumpt en vervolgens kijkt of iemand er antwoord op heeft gegeven
Kater? Eerst water, de rest komt later
waarom niet? wil het graag weten, kan het niet echt vinden op google. moet het alleen maar omdat het nodig is, ik wil wel eens gewoon iets weten uit interesse en dit is de uitstekende plaats om het te vinden.Haan schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:32:
Tip: GoT is niet een forum waar je even langskomt en een vraag dumpt en vervolgens kijkt of iemand er antwoord op heeft gegeven
Op howstuffworks staat een mooi verhaaltje over de magneetstrip en de eventuele chip op een bankpas. Veel plezier met lezen.
edit:
sdomburg was met voor, maar ik had lekker de link al opgezocht
[ Voor 18% gewijzigd door breinonline op 08-12-2004 21:35 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
kijk daar heb ik nou wat aan.breinonline schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
Op howstuffworks staat een mooi verhaaltje over de magneetstrip en de eventuele chip op een bankpas. Veel plezier met lezen.
edit:
bedankt
Pagina: 1