Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] "Bekijk Bericht" werkt niet bij editten van topicstart

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:01
Als ik een topicstart wil editten en op "Bekijk Bericht" druk om te kijken hoe het er uit gaat zien, stopt FF gewoon met laden na ~10 seconden en IE6 geeft een leuke "Kan de server niet vinden...".

Het editten en updaten van replies lukt wel gewoon en het previewen van nog te posten topicstarts of replies ook.

Zag deze bug nog niet en de Search ook niet... :) - Maar wel machtig irritante bug dit :)

[Edit:] Deze topicstart kan ik dus wel preview-updaten :D - In ieder geval lukken bij mij zowel [Algemeen] nVidia Topic! Deel 13 en 12 niet... Misschien door de grootte of aantal replies...?

[ Voor 27% gewijzigd door IceEyz op 08-12-2004 21:30 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
werkt bij mij wel gewoon..
geef eens een linkje ipv een stuk tekst? ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:01
Tja, nou, 't is heel vreemd, maar bijvoorbeeld hier. Als ik Edit doe, bewerk wat en klik op "Bekijk Bericht" dan is 't eventjes stil... en dan gebeurt er niets.
Hetzelfde geldt voor deeltje 12, maar dus weer niet voor bijvoorbeeld dit topic...?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

kees, waar wedden we om dat het weer aan de timeout ligt ? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

[rml][ Bug] Preview werkt niet bij veel data[/rml] had ik ook hier, misschien dat je 'toon laatste berichten' bij je prefs uit moet zetten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is is de timeout verhoogd, dus het probleem zou opgelost moeten zijn :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.