Toon posts:

Philips ToUCam Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je die fotos op 1280*960 maken? Ik kan dat niet vinden in de software... Iemand die me kan helpen? In search staat helaas antwoord ook niet :'(

Tnx in advance

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik ben ook erg benieuwd, ik wil nameklijk deze webcam gaan kopen.
Zou je misschien wat over de kwaliteit etc kunnen vertellen en werkt hij goed onder windows 2000?

Verwijderd

Topicstarter
De kwaliteit is goed. Deze foto heb ik gemaakt onder Windows 2000 (werkt perfect):

Afbeeldingslocatie: http://www.betuwe.net/~bcs/cfontz/comport.jpg

Dit is op 640, en hij kan dus hoger...

Verwijderd

De Vesta Pro die kan ook wel op 640x480 foto's maken en ook 800x600
Maar Win2000 NOT :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou erg graag willen weten hoe je op hogere res foto's maakt.

• waslijn
Bedankt voor de foto, best wel goed voor een webcam. Toch had ik er iets meer van verwacht aangezien het een 1 megapixel camera is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nog niet afgesteld, kan namelijk scherper...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ik weet het ook niet. heb enkel filmpjes gemaakt en een paar "captures"met de webmail

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Bij de software die erbij zit heb je met foto's maken een "zoekerscherm" daar onder in het midden heb je instellingen en daar kun je ingeven welke resolutie je wilt hebben, dus ook 1280X960. Werkt perfect en haarscherp. Maar je wordt met zo'n webcam van fl 200,00 natuurlijk geen superfotograaf, net als met iedere andere camera kun je ook hier door slechte verlichting of iets bewegen ook vage foto's mee maken.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• waslijn
Zou iemand een scherpe foto op de hoogste resolutie kunnen/willen posten. Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 03 januari 2001 18:58 schreef Alchemy het volgende:
Hoe kan je die fotos op 1280*960 maken? Ik kan dat niet vinden in de software... Iemand die me kan helpen? In search staat helaas antwoord ook niet :'(

Tnx in advance
via het progje dat erbij zit. genaamd Ulead Photo Express. ennuh welk progje gebruik je nu dan.

ow jah als ik iets wil opnemen dan geeft ie bij mij een error van dat er een probleem is met het grafische gedeelte heeft iemand daar ook last van gehad?? en hoe is dit denk je op te lossen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
gdew hoe heet dat programma met dat zoekscherm dan?

Verwijderd

Ik heb ook de TouCam pro. Het prgramma waarmee je foto's van 1280x960 kan maken heet Ulead Photo Express. Start het > camera > acquire > adjustments
Daar kan je de resolutie op 1280x960 zetten.

Het is btw een shitproggie :(
Crashed bij mij om de haverklap! Ik had een foto voor je gemaakt op 1280x960 om te laten zien, maar voordat ik hem kon saven liep dat !#$%@#$ progje vast.

Iemand alternatieven voor Ulead Photo Express?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

iemand nog een id voor foto's te nemen met Philips ToUcam Pro

ik bedoel dan met id voor welke ander progje te gebruiken. want ik haat die reclame shit van die Ulead.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• metoo
werkt volgens mij met alle foto programma's bij bv Corel Photopoint en Photohouse pak je gewoon aquire en dan ipv de scanner (als je die hebt)pak je de Tuocam, en dan krijg je datzelfde zoekerscherm weer kun je hem ook weeer op 1280x960 zetten. Ulead hoeft niet perse. De Tuocam werkt net als een scanner met de twain driver, dus kan volgens mij met ieder fotopramma werken.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• metoo
Op donderdag 04 januari 2001 10:57 schreef Silvershadow het volgende:
Ik heb ook de TouCam pro. Het prgramma waarmee je foto's van 1280x960 kan maken heet Ulead Photo Express. Start het > camera > acquire > adjustments
Daar kan je de resolutie op 1280x960 zetten.

Het is btw een shitproggie :(
Crashed bij mij om de haverklap! Ik had een foto voor je gemaakt op 1280x960 om te laten zien, maar voordat ik hem kon saven liep dat !#$%@#$ progje vast.

Iemand alternatieven voor Ulead Photo Express?
Als je naar de website van Ulead gaat kun je een patch downloaden die dat zou verhelpen

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Webcams zijn toch om op je beelden op internet te verzenden? en digicams toch om digitale foto's te maken?

doe mij maar een snelle internet cam zoals me logitech express. die zijn gemaakt om webcam te zijn :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Weet er iemand nou al hoe je foto's kunt maken op 1280*960 :? Heb hem vandaag ook gehaald, hele dag bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar...
Pagina: 1