Toon posts:

Wifi toevoegen aan netwerkbrug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok het netwerk zit zo,

internet
|
Router
|
Server, met 3 netwerkkaarten en een wifi pci kaart.

er gaat 1 kabel van de router naar de server, van de server gaat er een kabel naar mijn xbox, en er gaat een kabel van de server naar een andere pc, nu heb ik ook een laptop met een wifi verbinding, nu heb ik alle verbindingen van de server in een netwerkbrug gezet, nu maakt mijn laptop wel verbinding met de server, maar kan niet internetten, ik heb ook geprobeerd om de netwerkbrug weg te laten, en de verbinding, vanaf de server, het internet te laten delen, maar dan kan ik het internet alleen doorsturen naar 1 andere netwerkkaart, en het internet moet naar alle netwerkkaarten toe, snappen jullie het nog :). Ik heb ook geprobeerd, om alleen de wifi kaart uit de netwerkbrug te halen, maar dat lukt ook niet, hebben jullie een oplossing, als jullie het snappen

alvast bedankt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Eerlijk gezegd; totaal niet nee.

Misschien als je eens punten en alinea's probeerd ?
Hoe deel je internet ? Kan dat programma (waarmee je je inet verdeeld) wel NAT'en naar 3 netwerkkaarten :?

Meer info, en verduidelijking van je post graag.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.mcgreen.nl/images/untitled.JPG

Ik gebruik gewoon windows 2003.

Als ik internet deel, kan dat maar naar 1 andere netwerkkaart. maar alle netwerkkaarten hebben internet nodig, dus moet het volgens mij in een netwerkbrug, maar krijg wel verbinding met wifi, maar kan niet internetten

Verwijderd

Je moet dan eerst je ICS of wat je ook gebruikt disablen en dan met netwerkbruggen aan de gang, als dat al over meer dan één interface kan.

Waarom koop je niet gewoon een switch en hang je alleen het draadloze deel achter die server :?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik geen zin om weer geld uit te gaan geven, aan computers, doe ik al teveel,
maar er mag een slotje op, heb een proggie gevonden, waarmee, ik een software matige access point maak, en nu heb ik wel internet

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:22:
Omdat ik geen zin om weer geld uit te gaan geven, aan computers, doe ik al teveel,
maar er mag een slotje op, heb een proggie gevonden, waarmee, ik een software matige access point maak, en nu heb ik wel internet
Vertel dan minstens welk programma je daar dan voor gebruikt, zo heb je toch niks aan deze posts? :)
Pagina: 1