Toon posts:

photoshop cs -- complete html genereren

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds deze week gebruik ik cs om websites te tekenen, maar nu was ik aan het opslaan naar html, en dit ging mis.
In de html die ik creerde kreeg ik alleen img src te zien en niet alle tekst en links die ik in photoshop cs al had gemaakt.
Ik neem aan dat dit wel mogelijk is, zo ja hoe?

Bedankt alvast _/-\o_

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Websites tekenen en opslaan als html heb ik nog nooit van gehoord?!

Gebruik het ook af en toe om wat schuiven met dingen om te kijken of het staat, maar een website maken met alleen photoshop vind ik knap?

Of is het een soort van plugin?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik weet niet precies hoe het met CS zit, maar met 7.0 (waarvan CS een upgrade is), kun je alleen als images exporteren. Je kunt uiteraard wel slicen, maar de tekst - zoals jij bedoelt - zul je er zelf achter moeten fixen. Photoshop maakt immers geen kant en klare websites! :)
Ganja-Cape schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:11:
Websites tekenen en opslaan als html heb ik nog nooit van gehoord?!

Gebruik het ook af en toe om wat schuiven met dingen om te kijken of het staat, maar een website maken met alleen photoshop vind ik knap?

Of is het een soort van plugin?
Photoshop kan een document als aparte images opslaan als je de boel eerst slicet :) Deze images positioneert hij dan zelf op de juiste plaats mbv CSS.

[ Voor 50% gewijzigd door Thijsmans op 08-12-2004 21:15 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

je moet wel de images in de juiste map hebben staan ;)

nikszolekkeralss.exe

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

crisp

Devver

Pixelated

use the right tool for the right job...

Intentionally left blank

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. dit doet me denk een aan klant die ooit zei iets van deze strekking: "Ik snap niet waarom dat HTML'en zoveel tijd moet kosten. Dat is toch gewoon een kwestie van in photoshop de knop 'save as html' aanklikken?" (meneer had ook eens photoshop open gehad blijkbaar)

Dussss.... Je zult HTML toch echt zelf moeten bouwen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.