Hoi.
Ik zit met een heel vaag probleem.
Toen ik vanmiddag even naar een andere computer liep en ik kwam terug naar degene waar ik nu achter zit, was deze aan het afsluiten. Dit vond ik in het begin vreemd maar ik dacht dat nero dat had gedaan aangezien hij net klaar was met branden. Niet dat het vinkje aanstond na opstarten maar ok. Daar was het voor mij mee afgedaan.
Maar nu vanavond begon hij weer af te sluiten. Zomaar. Ik kreeg ook geen melding ofzo. Mijn vensters verdwenen gewoon en windows sloot af. Ik was gewoon aan het chatten, downloaden en tv aan het kijken. Niks spannends.
Hopelijk is er iemand die een idee heeft. Ik heb de search gebruikt.
Alvast bedankt,
Peppy.
Even wat specificaties die er mogelijk toe doen.
Windows XP Pro SP2 NL Corporate
Alle updates van windows update.
Symantec Antivirus Corporate up to date.
ZoneAlarm Pro up to date.
Temperatuur van cpu niet ongewoon hoog.
Geen software draaiende die windows zou kunnen afsluiten.
Computer zit op een netwerk maar de andere computers staan niet aan.
Ik zit met een heel vaag probleem.
Toen ik vanmiddag even naar een andere computer liep en ik kwam terug naar degene waar ik nu achter zit, was deze aan het afsluiten. Dit vond ik in het begin vreemd maar ik dacht dat nero dat had gedaan aangezien hij net klaar was met branden. Niet dat het vinkje aanstond na opstarten maar ok. Daar was het voor mij mee afgedaan.
Maar nu vanavond begon hij weer af te sluiten. Zomaar. Ik kreeg ook geen melding ofzo. Mijn vensters verdwenen gewoon en windows sloot af. Ik was gewoon aan het chatten, downloaden en tv aan het kijken. Niks spannends.
Hopelijk is er iemand die een idee heeft. Ik heb de search gebruikt.
Alvast bedankt,
Peppy.
Even wat specificaties die er mogelijk toe doen.
Windows XP Pro SP2 NL Corporate
Alle updates van windows update.
Symantec Antivirus Corporate up to date.
ZoneAlarm Pro up to date.
Temperatuur van cpu niet ongewoon hoog.
Geen software draaiende die windows zou kunnen afsluiten.
Computer zit op een netwerk maar de andere computers staan niet aan.