Ik kom alweer een probleem tegen in MCE, waar ik niks over kan vinden in Google, GoTSearch, Help, enz...
In MCD kan ik afbeeldingen van de formaten .jpg en .gif niet weergeven. In de miniatuurweergave van de map waar afbeeldingen instaan, zie ik een paar voorbeelden, maar als ik de map open dan is de map leeg. MCE geeft de volgende melding:
Ik heb het volgende allemaal geprobeerd:
Bestanden verplaatst naar "Mijn afbeeldingen", maar zonder resultaat.
Ik heb de complete registry doorzocht om te kijken of de extensies verkeerd gelinkt stonden, maar alles staat goed.
Ik heb via Google gezocht op het web en in nieuwsgroepen, maar nisk bruikbaars gevonden.
Mijn specs:
Windows XP MCE 2005, in NT-domein
GF 6800GT met laatste officiele MCE-drivers
DFI Infinity NFII-Ultra400 mobo met laatste nForce-drivers
SB Audigy 2ZS
NVidia DVD-decoder (prefered)
WinDVD6 DVD-decoder
PS: Heb al een topic over een ander probleem met MCE lopen. Mogelijk is er een verband: [rml][ MCE 2005] Hoe MPEG HQ-bestanden afspelen?[/rml]
In MCD kan ik afbeeldingen van de formaten .jpg en .gif niet weergeven. In de miniatuurweergave van de map waar afbeeldingen instaan, zie ik een paar voorbeelden, maar als ik de map open dan is de map leeg. MCE geeft de volgende melding:
Er staan echter wel degelijk afbeeldingen in, die rechtstreeks van de digicam afkomen. Wanneer ik met Explorer naar de map ga, dan zie ik gewoon alle foto's. Het vreemde is, dat als ik een foto converteer naar .bmp of .tif(f) MCE ze wel laat zien. Alleen bestanden met de extensies .jpg, .png en .gif worden niet weergegeven.Er zijn geen afbeeldingen gevonden.
Mogelijk zijn er geen afbeeldingen of zoekt u in een lege map.
Ik heb het volgende allemaal geprobeerd:
Bestanden verplaatst naar "Mijn afbeeldingen", maar zonder resultaat.
Ik heb de complete registry doorzocht om te kijken of de extensies verkeerd gelinkt stonden, maar alles staat goed.
Ik heb via Google gezocht op het web en in nieuwsgroepen, maar nisk bruikbaars gevonden.
Mijn specs:
Windows XP MCE 2005, in NT-domein
GF 6800GT met laatste officiele MCE-drivers
DFI Infinity NFII-Ultra400 mobo met laatste nForce-drivers
SB Audigy 2ZS
NVidia DVD-decoder (prefered)
WinDVD6 DVD-decoder
PS: Heb al een topic over een ander probleem met MCE lopen. Mogelijk is er een verband: [rml][ MCE 2005] Hoe MPEG HQ-bestanden afspelen?[/rml]