Goedkope DVD-Rom Goed of gewoon Brak?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil (waarschijnlijk een Creative 12x40) DVD-Rom kopen. Dit ding kost maar 263,- Maar is dit dan ook een beetje een goeie? Hij moet in ieder geval goed kunnen rippen naar DivX.

Heb ik dan aan zoiets een goede, of kan ik toch beter voor een andere gaan? (Wel in dezelfde prijsklasse natuurlijk)

20*350ZO45°

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik heb vorige week een 12 speed Aopen DVD gekocht (twee snip ex btw :) ) en vandaag is mijn eerste div-xje prima af gekomen. (ben nu wel trots op mezelf dak dat kan :) )

Ja, het kan dus prima! Suc6

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Eerlijk gezegd heb ik slechte ervaringen met Creative CD-Romspelers. Deze waren gemaakt door Samsung (niet echt denderend merk voor CD-Spelers) en maar 2 van de tien werkte echt goed. Mochten die DVD-Spelers ook door samsung voor Creative gemaakt worden heb ik er alvast geen vertrouwen in ! (Creative heeft ook DVD-Spelers in de handel die door Hitachi gemaakt zijn hiervoor kan ik uit ervaring spreken dat ze goed zijn.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik zou toch voor de Pioneer 105s kiezen. Kost nog geen 70 gulden meer, en draait op 16x 40x.
En aangezien rippen een vermoeiende bezigheid is, kun je beter een snellere kopen.
(Hoewel die 4 speed harder niet heel veel uit zal maken.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Het rippen is meer cpu power dan dvd snelheid, aangezien je de dvd op je hd moet zetten wil je gaan rippen. Het afhalen van de *.vobs is hoogstens een 10 minuten werk op een 6x dvd speler.. Terwijl het eigenlijke rippen met een PIII-450 zo'n 14 uur duurt, en op een Athlon-850@950 zo'n 7 a 8 uur..

Dus die dvd snelheid maakt niet zoveel uit. Ik zou alleen wel voor een merk gaan. Heb zelf ook een Pioneer en hiervoor een merkloos barrel. En ik kan je verzekeren dat die pioneer een stuk beter is en ook een stuk langer meegaat..

| I've got permission to color outside the lines |