Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gat in firewall???

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik van zonealarm overgeschakeld naar kerio personal firewall. Op zich bevalt deze heel goed alleen staat er bij connectie overzicht een lokaal punt genaamd: K:\windows\system32\WUAMGRD met daarachter de naam kucuk87.demon.nl:555.

Is die kucuk87 nou iemand die me zit te hacken of vat ik dat nu verkeerd op?? Als ik wuamgrd uit het taakbeheer haal is hij er de volgende keer na het opstarten weer gewoon samen met kucuk87. Als ik bij mijn adresbalk http://kucuk87.demon.nl invul kom ik bij een ftp site.

Verder is er ook nog K:\windows\system32\isass.exe en K:\windows\system32\svchost.

Volgens mij zijn als die system 32 dingen niet goed klopt dat?? Hoe kunnen ze op mijn computer komen/ hoe krijg is ze er weer af?? Ik heb direct na een schone xp installatie norton antivirus erop gezet. Altijd een firewall en zo nu een dan gooi ik er een online scan over en adaware. Wat kan ik aan die kucuk doen??

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Sorry dat ik het weer moet zeggen, maar je hebt duidelijk nog nooit van google gehoord.
Google simpelweg eens naar die bestandsnaampjes dan weet je voldoende...

Maar vooruit 1 linkje krijg je: http://www.neuber.com/taskmanager/process/

[ Voor 32% gewijzigd door Neophyte op 08-12-2004 20:22 ]

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

Topicstarter
Fantastische hulp..... Ik zal simpel beginnen. Ben ik gehackt of niet??

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:22:
ik zal het nog simpeler vertellen... gebruik een virusscanner en kijk zelf

of klik op die linkjes op die site.. dan zou je genoeg moeten weten

A wise man's life is based around fuck you

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:22:
idd fantastische hulp! :)

Met die link van Neophyte ben je zo ongeveer precies 1 klik van WUAMGRD af, met uitleg wat het is en wat je er aan kunt doen :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Ik zal simpel beginnen google op WUAMGRD eerste hit http://computercops.biz/postt24086.html
volgens mij heb je een Worm op je systeem staan

[ Voor 67% gewijzigd door Andre-85 op 08-12-2004 21:29 ]

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:21
scan.sygate.com daar kan je een poort scan doen om te kijken of er wat open staat

"K:\windows\system32\isass.exe en K:\windows\system32\svchost"
deze dingen zijn gewoon bestanden die bij windows horen nix ernstigs verder

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

wuamgrd.exe is a process which is registered as the WORM_AGOBOT.GY Trojan.
Best duidelijk ;)

Check wat die worm doet, welke virusscanner het kan verwijderen, etc. (En bedenk dat iedereen met toegang tot je machine al heeft kunnnen veranderen wat ze willen; pas dus erg op :) )

Maar goed: ik zie dat je al een username hebt op GoT: gebruik die ajb ipv een nieuwe aan te maken. (Laat evt je wachtwoord opnieuw mailen (het adres van die account is ed@) of mail gathering et tweakers punt net voor hulp). 1 Account is genoeg op GoT dus open straks maar een topic onder je originele account: al zou je er zo al uit moeten komen :)

Als je toch een nieuw topic opent: check dus eerst even de info die al hier op GoT en erbuiten beschikbaart is en laat het bij 1 leesteken in de topictitel, dit is overdreven schreeuwerig ;) Succes & tot later :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.