* Wanadoo ADSL
* SMC 7004ABR Router
Ik heb bij zowel emule als bittorent (ABC) probelemen met de poorten
In het admin menu van de router heb ik netjes de poorten naar mijn IP geforward, verder ook bij special applications nog wat instellingen ingevoerd (vond in de emule router faq) en dat zou allemaal goed moeten zijn. Verder ook al andere poorten geprobeerd voor het geval dat Wanadoo het leuk vind om de standaard poorten te blokkeren ofzo..
Heb het volgende voor emule ingesteld
TCP 4662 en UDP 4672
Bij special applications
Trigger port 4661 TCP -> 4661,4662
Trigger port 4672 UDP -> 4672,4665
Die instellingen komen uit: klik
gebruikt verder die webserver niet, dus vandaar geen 4711
en voor bittorent:
TCP&UDP 6881-6999
maar ik blijf low id houden en ook bij ABC blijven mijn downloads geel.. Terwijl ik naar mijn weten toch alles goed ingevuld heb..
Firewall van router staat trouwens uit, zelfs ook pc firewall uit gehad, maar dat hielp ook niet. Daarnaast ook op een andere pc aan dezelfde router geprobeerd, dan met poort 3661 en 3672 (voor emule) maar dat hielp ook niet
* SMC 7004ABR Router
Ik heb bij zowel emule als bittorent (ABC) probelemen met de poorten
In het admin menu van de router heb ik netjes de poorten naar mijn IP geforward, verder ook bij special applications nog wat instellingen ingevoerd (vond in de emule router faq) en dat zou allemaal goed moeten zijn. Verder ook al andere poorten geprobeerd voor het geval dat Wanadoo het leuk vind om de standaard poorten te blokkeren ofzo..
Heb het volgende voor emule ingesteld
TCP 4662 en UDP 4672
Bij special applications
Trigger port 4661 TCP -> 4661,4662
Trigger port 4672 UDP -> 4672,4665
Die instellingen komen uit: klik
gebruikt verder die webserver niet, dus vandaar geen 4711
en voor bittorent:
TCP&UDP 6881-6999
maar ik blijf low id houden en ook bij ABC blijven mijn downloads geel.. Terwijl ik naar mijn weten toch alles goed ingevuld heb..
Firewall van router staat trouwens uit, zelfs ook pc firewall uit gehad, maar dat hielp ook niet. Daarnaast ook op een andere pc aan dezelfde router geprobeerd, dan met poort 3661 en 3672 (voor emule) maar dat hielp ook niet
[ Voor 12% gewijzigd door TheFes op 08-12-2004 19:57 . Reden: extra info toegevoegd ]