[MCE 2005] Twee cd's samenvoegen*

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb hier 2 cd's met windows xp media center 2005 liggen. op 1 cd staat volgende mij de gewone windows install en op de andere staat volgens mij alleen sp2 tijdens de installatie vraagt ie om de 2e cd. is het mogelijk om deze 2 cd's samen te voegen op 1 dvd?

het gaat hier om mce 2005

[ Voor 8% gewijzigd door Avvd op 08-12-2004 19:26 ]

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar kun je ze niet gewoon net als bij de 'gewone' versie slipstreamen? (en dan eventueel op DVD/CD branden)

[rml][ Howto] Windows XP Sp2 slipstreamen[/rml]

• Avvd
  • Niet online
ze zijn volgensmij al geslipstreamt staandaard al maar dan is te groot voor op 1 schijf. want tijdens de installatie vraagt ie al op de 2e cd met sp2.

want op cd2 staat niet echt sp2 ook gewoon een i386 folder enzo. het is niet zo dat sp2 daar los opstaat. het is dus al geintegreed

[ Voor 32% gewijzigd door Avvd op 08-12-2004 19:38 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je niet gewoon van de tweede cd af installeren ? Lijkt me tenminste wel voor de hand liggend. Of probeer anders gewoon even wat :) Dat verwachten we, zoals je in Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) heb kunnen lezen, wel van je hier op GoT. Is de inhoud van de cd's identiek of zijn er verschillen aan te wijzen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Avvd
  • Niet online
hij heeft allebei de cd's nodig om te installeren. maar ik kopieer nou gewoon de inhoud van cd2 in cd 1 en k zie wel of het lukt.

• Avvd
  • Niet online
het is gelukt door een image te maken van cd 1
en daar dan de bestanden van cd2 bij te zetten met winiso en toen heb ik de image op dvd gebrand en deed hij het :)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 21:41

Snijkoek

Metal up your ass

Het tweede cdtje is alleen voor MCE. Als je tijdens de installatie namelijk een pro key invult, krijg je gewoon XP Pro op je machine. Hji vraagt dan ook niet naar de tweede cd. Service Pack 2 zit er dan wel al bij inbegrepen
Pagina: 1