beoordeling shop survey wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Hi,

Enige tijd geleden heb ik een negatieve beoordeling geplaatst op shopsurvey. Deze was door mij geplaatst na een dispuut (of eigenlijk uitblijven van een reactie) met de betreffende shop.
Probleem is inmiddels bijgelegd, maar shop ondervind nog veel problemen van mijn reactie. Alhoewel feitelijk juist, zeker op dat moment, zou ik zou ik mijn reactie nu wat subtieler willen hebben danwel verwijderen. Hoe kan ik dat doen? Ik ben ingelogd maar zie geen wijzig knop.

Ik ben gewend aan bijvoorbeeld ebay waar je ook beoordelingen (feedback bestaat daar voor zowel buyers als seller) kunt plaatsen en wijzigen.
Bij tweakers.net is dat me niet gelukt.

alvast bedankt,

Roeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum is bedoeld voor bugs/feature requests van het forum. Voor commentaar op de frontpage kun je beter in Frontpage Algemeen of Buyers Zone wezen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39

Animal_X

Rodin

Hoeveel hebben ze je hier voor betaald? ;)

Nee serieus, als je reactie feitelijk gewoon juist is, lijkt het mij niet nodig om deze nog te wijzigen... Als je zelf wat te voorbarig bent geweest of iets dergelijk is dit idd wel gewenst ja... Het is een beetje triest dat je een shop "zwart" maakt zonder echte reden...

De Shop survey heeft inderdaad nogal wat invloed op het koopgedrag van veel tweakers, maar de rest van de bezoekers heeft wel recht op een eerlijk oordeel. Of dat nou positief of negatief is. Daar draait de hele shopsurvey juist om! Het hangt er dus een beetje vanaf wie er nou fout zat...

[ Voor 182% gewijzigd door Animal_X op 08-12-2004 19:00 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Buyers Zone, daar kunnen ze je vast beter helpen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Om welke survey gaat het precies? Overigens, tot drie weken na plaatsing kun je de survey nog aanpassen. Daarna kunnen wij het als crew nog voor je doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjk
  • Laatst online: 02-12-2023
Harm schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:54:
Om welke survey gaat het precies? Overigens, tot drie weken na plaatsing kun je de survey nog aanpassen. Daarna kunnen wij het als crew nog voor je doen :) .
Het gaat om deze posting. De rjk reactie dus. Met name de laatste zin is wat subjectief..

Overigens ben ik hier niet voor betaald door de shop of iets dergelijks. Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen en heb de spullen ergens anders gekocht. Een telefonische toelichting (klein bedrijf, net begonnen etc) deed mij mijn hand over mijn hart strijken :)
Wanneer bijvoorbeeld die drie weken correctiemogelijkheid gereset kan worden kan ik het zelf wijzigen.

Alvast bedankt, Roeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Euh... nee, dat kunnen wij niet resetten :P
Je kunt bovenstaand linkje mailen naar buyerszone[apestaartje]tweakers.net met daarbij de tekst en cijfers die je graag zou willen zien in je reactie, dan kan een van de frontpage admins het voor je aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:29

Haan

dotnetter

Je kan toch een nieuwe beoordeling insturen waarin je zegt dat de winkel het ondertussen heeft opgelost met jou?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Haan schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:56:
Je kan toch een nieuwe beoordeling insturen waarin je zegt dat de winkel het ondertussen heeft opgelost met jou?
Is niet gewenst omdat elke beoordeling ook over een bestelling moet gaan, en er per bestelling slechts één beoordeling hoort te zijn.

RJK kan dus twee dingen doen:
- De originele survey laten verwijderen en een nieuwe posten
- Gewoon even hier (of in een mailtje aan de fpa's) neerzetten wat hij precies veranderd wenst te zien

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:11
rjk schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:01:
[...]

Een telefonische toelichting (klein bedrijf, net begonnen etc) deed mij mijn hand over mijn hart strijken :)
Zie niet in wat er mis is met je reactie. Klein of nieuw bedrijf of niet, e.e.a. is (op dat moment) niet netjes afgehandeld.

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
goof. schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:01:
[...]

Zie niet in wat er mis is met je reactie. Klein of nieuw bedrijf of niet, e.e.a. is (op dat moment) niet netjes afgehandeld.
Dat is aan rjk, daarvoor hoeft hij hier geen verantwoording af te leggen ;)
Pagina: 1