Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ARchos gemini + archos av400 decoden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met me filmpjes meestal xvid maar ook andere.Als ik deze wilt decoden dan loop het geluid niet goed en/of gaat het beeld te snel en harde piepjes erdoorheen. Heeft hier iemand ervaring mee en zo ja hoe kan je dat dan oplossen

Alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Codeer je de audio wel naar een formaat dat je speler kan lezen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou bij divxjes doet ie het wel normaal maar nu niet , heb jij toevallig ook archos av400 en werkt dat wel helemaal perfect? Alvast hartelijk bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb de Gmini 400, maar het werkt voor de Gmini hetzelfde.
Als je Virtualdub gebruikt, moet je de audio naar mp3 of naar wav adpcm converten, anders kan het beeld inderdaad schokkerig zijn, en de audio niet synchroon :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij toevallig enige tips welke codecs ik dan moet gebruiken want nu wordt lame mp3 gebruikt maar dat werkt kennelijk niet , zo helemaal makkelijk zijn al zou je de instellingen erbij kunnen zetten (ik snap daar nooit wat van :( ) THnx man ! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen ik had nog gezocht maar kwam alsnog niks tegen maar toen ik later het gemini topic door nam kwam ik het wel tegen |:( . ik heb programma nog niet getest maar ziet er zowiezo beter uit en je kan alles in een lijst zetten scheelt me weer hopelijk veel werk eindelijk genieten :D toch nog bedankt voor reacties.

ps: http://download.ppccool.com/PocketDivXEncoder_0.3.50.exe
download link van programma
Pagina: 1