Ik heb een pc met een nvidia videokaart. Heel vreemd, mn systeem heeft het altijd goed gedaan. Ik installeer een bepaald spel en mn beeldscherm geeft geen beeld. Andere monitor heeft geen zin. Ik heb een pci videokaartje erin gedaan en daarmee wilde hij wel beeld geven. Driver van agp kaart verwijderd en daarna weer opnieuw met de agp videokaart gedraaid en de juiste nvidia drivers gebruikt. Weer een spel geinstalleerd, zelfde probleem. Heeft iemand hier enige ervaringen mee gehad?
Verwijderd
het zou handig zijn als je even de specs van je systeem zou posten en daarbij ook even over welk spel het gaat want nu kunnen we natuurlijk alleen maar een beetje gissen over jouw probleem
excuses, ik dacht dat het een algemeen probleem was.
Bij deze mn specs.
Geforce 2 mx
p4
256 mb intern
Windows ME
Het vreemde is, ik doe er een keer een pci videokaart in en start windows op. daarna start ik opnieuw op met de kaart die eerst geen beeld gaf en dan werkt het weer.
Bij deze mn specs.
Geforce 2 mx
p4
256 mb intern
Windows ME
Het vreemde is, ik doe er een keer een pci videokaart in en start windows op. daarna start ik opnieuw op met de kaart die eerst geen beeld gaf en dan werkt het weer.
Verwijderd
Kan het niet zijn dat je systeem in de bios op PCI gelockt staat en die even moet halen nar AGP!
? Wat ben jij van plan CHRONUS? Je bedoelt of AGP texturing aan staat? Dat zou je zo kunnen zien in dxdiag 
(Start, uitvoeren, dxdiag intikken, enter)
Heb je je chipset drivers geinstalleerd?
(Start, uitvoeren, dxdiag intikken, enter)
Heb je je chipset drivers geinstalleerd?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
CRT-monitor of TFT ?
TFT draait namelijk op 60 of 75 Hz. Hogere frequenties worden niet afgebeeld (zou wel een foutmelding moeten geven).
Het kan namelijk zijn, dat het spel een te hoge beeldfrequentie "uitstuurt", te hoog voor de monitor dan wel te verstaan...
TFT draait namelijk op 60 of 75 Hz. Hogere frequenties worden niet afgebeeld (zou wel een foutmelding moeten geven).
Het kan namelijk zijn, dat het spel een te hoge beeldfrequentie "uitstuurt", te hoog voor de monitor dan wel te verstaan...
eagle
Ik heb het idee dat het met het moederbord te maken heeft. Vreemde foutmeldingen tijdens installatie van de chipset drivers. Floppydrive word niet herkend. overigens gebruik ik een crt monitor. wat denken jullie?
Pagina: 1