Wanneer ik probeer om taakbeheer op te starten verdwijnt dat binnen een seconde weer naar de taakbalk. Wanneer ik het daar wil benaderen verdwijnt het wanneer ik er met de muisaanwijzer over heen ga.
Dit zelfde geldt ook voor MSConfig en Regedit (niet dat ik daar nou zoveel verstand van heb). Wanneer ik dat opstart verdwijnt het ook meteen helemaal.
Ik heb hier wel wat meer onderwerpen over gevonden.
Dit waren wat oudere onderwerpen het probleem van taakbeheer zou door een Yaha virus kunnen komen. Nu heb ik op dit moment Norton Internet Security 2005 geïnstalleerd en deze checked elke nacht op virussen. Niks gevonden (met laatste updates).
Heb voor de zekerheid nog wel de removal tool gedraaid voor dat virus maar werd niks gevonden.
Daarnaast laat ik elke ochtend Spy Sweeper zoeken naar spyware.
Maar daar is laatste keren ook helemaal niks niks gevonden.
Check met AdAware SE plus levert ook niks op en Spybot vond ook niks meer.
Toch blijf ik bovenstaand probleem houden.
Ik dacht eerst dat het van programmabeheer kwam wanneer mijn pc vastliep, maar nu merkte ik dus op dat het gewoon altijd is...
Er zijn twee .exe files die ik weg wil hebben uit mijn opstart bestand, maar die komen elke keer weer terug. Het zijn MMTASK9.exe files.
Zodra ik deze verwijder, komt Spy Sweeper met de melding dat ze zich toch weer aan het opstartbestand hebben toegevoegd.
Wat hier er aan te doen?
Omdat ik helemaal geen virussen of SPyware kan vinden heb ik dit onder WOS gezet.
Maar kan me voorstellen dat het toch in B&V hoort.
Dit zelfde geldt ook voor MSConfig en Regedit (niet dat ik daar nou zoveel verstand van heb). Wanneer ik dat opstart verdwijnt het ook meteen helemaal.
Ik heb hier wel wat meer onderwerpen over gevonden.
Dit waren wat oudere onderwerpen het probleem van taakbeheer zou door een Yaha virus kunnen komen. Nu heb ik op dit moment Norton Internet Security 2005 geïnstalleerd en deze checked elke nacht op virussen. Niks gevonden (met laatste updates).
Heb voor de zekerheid nog wel de removal tool gedraaid voor dat virus maar werd niks gevonden.
Daarnaast laat ik elke ochtend Spy Sweeper zoeken naar spyware.
Maar daar is laatste keren ook helemaal niks niks gevonden.
Check met AdAware SE plus levert ook niks op en Spybot vond ook niks meer.
Toch blijf ik bovenstaand probleem houden.
Ik dacht eerst dat het van programmabeheer kwam wanneer mijn pc vastliep, maar nu merkte ik dus op dat het gewoon altijd is...
Er zijn twee .exe files die ik weg wil hebben uit mijn opstart bestand, maar die komen elke keer weer terug. Het zijn MMTASK9.exe files.
Zodra ik deze verwijder, komt Spy Sweeper met de melding dat ze zich toch weer aan het opstartbestand hebben toegevoegd.
Wat hier er aan te doen?
Omdat ik helemaal geen virussen of SPyware kan vinden heb ik dit onder WOS gezet.
Maar kan me voorstellen dat het toch in B&V hoort.