Toon posts:

verkeerde snelheid amd xp2000+

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een mainboard van msi k7n2 delta ilsr met een max fsb van 400 net 512 ddr 400 mem
nu heb ik er een amd athlon xp2000+ op zitten en het gekke is ik kom niet hoger dan 1250 mhz
terwijl hij vroeger voor me bios upgrade wel op 1666mhz liep en de oude bios terugzetten is geen optie want als ik dat doe dan gaat mijn systeem spoken

wie o wie kan me helpen :'(

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:19

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je FSB staat nog op 100 MHz, deze moet je verhogen tot 133 MHz, dit kun je in je nieuwe bios doen :)

Hier staat tekst

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:46

sphere

Debian abuser

Welkom op GoT :)

Had je zelf al wat gezocht? Een paar topics naar beneden staat hier toevallig ook al en thread over. Dit had je kunnen vinden met de search functie van dit forum.

AMD Athlon XP 3000+ draait op verkeerde kloksnelheid

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-08 21:22
Zet de FSB op 133MHz (266DDR).
Dat moet hij weer op de juiste snelheid draaien. Waarschijnlijk zal je geheugensnelheid ook op 266MHz gaan werken.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je je wat meer had verdiept in de materie, had je het antwoord heel eenvoudig zélf kunnen vinden ;) Hier op GoT wordt wel van je verwacht dat je minimaal over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Met die basiskennis had je het probleem zelf kunnen uitvinden. Deze basiskennis kun je eenvoudig zelf werven door onder andere de complete FAQ van dit subforum op je gemak te doorbladeren: PMG FAQ. Met name het gedeelte over de Processors is in dit geval relevant ;)

Dit topic is gesloten.