Toon posts:

Hoe deze stream rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik bij het rippen van streams steeds het programma StreamBox VCR, je kan hier verschillende instellingen doen en het is me tot nu toe altijd gelukt om een steam te kunnen rippen (ong 20 streams) maar deze lukt me echt niet.

WEBSITE => http://www.netwerk.tv/ind...tems&r=deze_week&a=131206

LINK => http://cgi.omroep.nl/cgi-...asf?start=0:0:0&end=1:0:0

Als je dit bestand opend krijg je het volgende:

<ASX version = "3.0">
<entry>
<Ref href = "mms://streams.omroep.nl/tv/nos/netwerk/bb.20040910.asf"/>
<STARTTIME VALUE="0:0:0"/>
<DURATION VALUE="1:00:00"/>
</entry>
</ASX>

mms://streams.omroep.nl/tv/nos/netwerk/bb.20040910.asf is dus de locatie van de stream, maar ik krijg deze op geen enkele manier opgeslagen, kan iemand me vertellen wat ik mogelijk fout kan doen.

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 12:29

P-ter

...

Kijk eens naar Net Transport, hiermee kan je de meeste streams van de omroepen wel capturen.

Voorheen was er ook nog een GUI voor, die het je nog makkelijker maakte, maar die werkt niet meer en is ook niet meer te downloaden.

Dus met Net Transport zal het je ongetwijfeld gaan lukken.

Edit:

Met Streambox is het me eigenlijk nooit goed gelukt een stream te capturen, bleef vaak hangen en er ging vaak wat mis met de headers die hij door moest geven...

Ook had ik vaak problemen met de codec, die was niet compatible destijds met Streambox.

[ Voor 33% gewijzigd door P-ter op 08-12-2004 16:35 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bestaat .asf recorder nou nog? Daar zou het ook mee moeten lukken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

NetTransport gaat prima ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja met die Net transport gaat het blijkbaar prima, ik had nogthans gehoort dat je met streambox vcr alle streams kon rippen, blijkbaar niet! bedankt voor de hulp :) jullie hebben bovendien hoge kwaliteit stream zo te zien, is heel wat anders dan hier in belgie :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 16:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok nu nog een ander probleempje , in het midden van de stream houd hij op met het downloaden, hij geeft aan dat de stream 2 delen zijn, hoe begin in nu aan dat 2de deel :?
Pagina: 1