Toon posts:

Sporten met je ipod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ik heb sins kort een ipod....Ik heb aantal problemen mee gehad, maar alles is weer goed gekomen.

Nu heb ik een vraag, wie heeft er ervaring met ipod en sporten? ik heb gisteren een half uur op loopband gestaan en naa 18 minuten ongeveer hield ipod er mee op...(had hem in mijn broekzak)

Ik zou nu een makelijk en goed iets voor mijn ipod zodat ik er wel mee kan sporten....En tasje of een heuptasje...noem mara op...
Iemand die hier ervaring heeft met dat soort accsesoires? en waar kan ik deze bestellen?
Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een harddiskje in, die houden niet van schudden. Ik denk dat je om schade te voorkomen beter een goedkope mp3 speler kan kopen.

18min? poeh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja in een ipod zit een Harde schijf die fysiek beweegt en dus iedere keer een tik krijgt als je je voet neerzet.
Is het geen idee om voor het sporten een normaal mp3-spelertje aan te schaffen? Deze zijn namelijk shock-proof en kosten niet zo veel meer :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb een mini. Die werd standaard geleverd met een clip. De clip bevestig ik aan de rand van mijn broek. Loop de laatste best veel (15 tot 20 km per keer, gem. snelheid 10 km/uur, dus meestal 1,5 tot 2 uur per keer) en heb nog nooit last gehad!

Stop je hem los in je jaszak? Kan natuurlijk zo zijn dat hij dan erg heen een weer schudt!
In je broekzak dus!!

Ik weet wel dat Apple een band heeft om de mini om je pols te doen maar daarvoor lijkt mij de normale iPod niet geschikt. Misschien hebben ze wel zo'n "normal size" clip!

[ Voor 26% gewijzigd door Gassie op 08-12-2004 16:22 ]

Let's get lost! I know the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [APL]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe alleen cardio met mijn ipod, en dat zijn Technogym apparaten en die hebben een gesloten bak voor 2 bidons voorop gemomteerd, iPod daarin leggen, en de remote clip ik vast op de rand van het bedienings paneel. Gaat perfect!

Voor de rest leg ik hem af. Alleen de cardio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Je hebt zelfs dit idiote ding voor je iPod dus hij zou er in principe tegen moeten kunnen. Al zou ik nooit met mijn HD based apparatuur gaan sporten, itt een flashspeler.

Afbeeldingslocatie: http://mac-pro.com/Merchant2/graphics/00000001/isport.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 08-12-2004 21:49 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat tasje ook gezien! is ook niet erg duur..
jah ik wil wel sporten met i pod en ik denk dat dat ook wel mogelijk moet wezen!
Ik hoop het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

ik doe heel vaak cardio met m'n iPod, en dat gaat ook gewoon goed hoor? uurtjes fietsen, roeien, hij doet het perfect. Ik heb er een podsleevz omheen, dat schuift ook niet echt in m'n broekzak, dus weinig beweging voor m'n iPod.

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 09-12-2004 00:08 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Dit is een dingetje die je misschien intressant vind:
http://www.k2.com/archives/00000096.html
en
http://www.macusers.org/showthread.php?t=1195

Conclusie: zo'n armband dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.flashenabled.com/run/pimages/ipod_1.jpg
http://www.flashenabled.com/run/

[ Voor 14% gewijzigd door T-Junkie op 09-12-2004 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe... ik dacht nog wel dat zulke dingen tegenwoordig nog wel tegen stootje kunnen... weet nog wel hoe het was met mijn discman een jaartje of tien geleden... dat was pas irri....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:09

chem

Reist de wereld rond

Ach, zo snel zal het niet gebeuren dat de HD crasht; als je een trap afloopt schokt de iPod ook als een getikte.

Maar je zoekt wel de grenzen op, op deze manier. Kan je de iPod op bv de lopende band niet ergens neerleggen, of met klitteband vastmaken?
Of zoek een punt op je lichaam dat (relatief) het minste 'schokt'.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:19

NEK

Ik sport ook regelmatig en als ik hardloop op de loopband (TechnoGym) zit daar een handing bakje op waarin ik mijn iPod stop. Of anders is het ook handig om zo'n bovenarmband te kopen waaraan je je iPod kunt bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zo'n bandje neemt kan je hem volgens mij sowieso beter aan de stang van zo'n lopende band doen... daar shokt hij het minste lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Nja ik zou zelf niet zo snel zo'n bandje omdoen, ziet er gewoon weg hard niet uit :P Maar als ik ga sporten, rennen that is dan doe ik hem gewoon die clip + maak ik vans aan de binnekant van mijn broekzak, zo zit ie vast en voor mijn gevoel schut ie echt niet. Dit gaat tot nu toe nog perfect :-)

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Pagina: 1