Toon posts:

M3u als data-branden/kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien of ik mijn m3u-list als data-dvd kan branden? Dus dat ik al die mp3's later zo weer op een andere computer kan kopieren via mijn dvd-disc... Of dat ik via mijn m3u-playlist al die nummers als kopie in mijn klembord heb....

Groeten,
Erik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 16:09 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eenmalig? m3u is een simpel tekstbestand: maak er zelf een klein batchfile omheen die het kopieert :)
Vaak: Als je ervaring hebt is er nog simpel een batch of ander script te maken. Maar je zoekt vast een af programma; geen idee, misschien iemand anders wel :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:26

TeeDee

CQB 241

Ja, je zou middels een vbscript het e.e.a. kunnen proggen.

pseudo code
code:
1
2
3
4
open .m3u als text
loop door de inhoud
    copieer filename naar c:\datadvdbackupofzoiets
einde loop

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:12:
Eenmalig? m3u is een simpel tekstbestand: maak er zelf een klein batchfile omheen die het kopieert :)
Vaak: Als je ervaring hebt is er nog simpel een batch of ander script te maken. Maar je zoekt vast een af programma; geen idee, misschien iemand anders wel :P
Alleen het probleem is, ik zou er geen batch-file om heen kunne maken of scripten :P

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:15:
[...]

Alleen het probleem is, ik zou er geen batch-file om heen kunne maken of scripten :P
Hoezo niet? Omdat je geen ervaring hebt? Dan is het misschien wel leuk om er eens aan te beginnen. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

F_J_K schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:12:
TeeDee schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:17:
[...]

Hoezo niet? Omdat je geen ervaring hebt? Dan is het misschien wel leuk om er eens aan te beginnen. :)
doe niet, kost je 6 jaar tijd :P. Ik kan best batch bestanden programmeren maar dit is gewoon irritant, dan moet je eerst handmatig alle bestanden ergens heen laten kopieren en dan die map gaan branden en dan die map gaan wissen ofzo. Lijkt me loos :).

Er bestaat een gratis programma dat dat voor je doet. Ik heb hier een tijd geleden ook enorm naar gezocht en dit programma doet dat dus gewoon "Audio Data Music CD Burner"

Hier vind je die:
http://www.audio-data-cd-burner.com/index.html

Geniaal programma, al vind ik dat Nero dit ook zou moeten kunnen

[ Voor 26% gewijzigd door JvS op 08-12-2004 16:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Goeie link. Thanks. Ik had dus gewoon een scriptje geschreven. :) Nu hoeft dat niet meer.

mompelt iets over wiel, uitvinden, opnieuw...

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:18:
[...]

[...]

doe niet, kost je 6 jaar tijd :P. Ik kan best batch bestanden programmeren maar dit is gewoon irritant, dan moet je eerst handmatig alle bestanden ergens heen laten kopieren en dan die map gaan branden en dan die map gaan wissen ofzo. Lijkt me loos :).

Er bestaat een gratis programma dat dat voor je doet. Ik heb hier een tijd geleden ook enorm naar gezocht en dit programma doet dat dus gewoon "Audio Data Music CD Burner"

Hier vind je die:
http://www.audio-data-cd-burner.com/index.html

Geniaal programma, al vind ik dat Nero dit ook zou moeten kunnen
Brand het alleen cd's? of ook dvd's ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij niet maar het brandt zowiezo vast ook images en die kan je weer met een ander programma wel op 1 dvd knallen (of met winrar uitpakken ofzo :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1