Toon posts:

Goeie stevige midiTower voor CM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Zelf wil ik gaan beginnen aan CaseModden. Tuurlijk wil ik een kast die er uit zichzelf er goed, maar ook qualitatief moet hij goed zijn, dus niet van dat pisbakke ijzer, of plastic wat binne 3 keer aandraaien afknapt :P

Wie weet er een goeie kast met:
Midi Tower, Een Side Window, Mooie voorkant (Mjah, smaken verschillen ;)), Grijs/Blauw/Rood
Ventilator Toevoegings mogelijkheden, Nette indeling kast (Stevig) (Dus geen pisbakken ijzer)

Thnx-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 15:44 ]

Verwijderd

Welkom op GoT! :w

Je hoeft de volgende keer geen enters te gebruiken hoor. Het komt vanzelf achter en onder elkaar te staan als je het post. Dit leest nogal onhandig om eerlijk te zijn.

Wat betreft het zoeken van een geschikte CM-kast: dat kun je als tweaker zijnde zelf toch wel vinden met behulp van de pricewatch, productsites en de CM-topics op GoT?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:41:
Hey,

Zelf wil ik gaan beginnen aan CaseModden.
Tuurlijk wil ik een kast die er uit zichzelf er goed, maar ook
qualitatief moet hij goed zijn, dus niet van dat pisbakke ijzer,
of plastic wat binne 3 keer aandraaien afknapt :P

Wie weet er een goeie kast met:
Midi Tower
Een Side Window
Mooie voorkant (Mjah, smaken verschillen ;))
Grijs/Blauw/Rood
Ventilator Toevoegings mogelijkheden
Nette indeling kast (Stevig) (Dus geen pisbakken ijzer)

Thnx-
Beetje simpele vraag, zoek maar eens bij een willekeurige site of op het woord casemod op google.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, zo simpel is het voor mij niet.Ik heb zelf nu een kast staan, een K*T bakje om het
maar zo te zeggen. De indeling is verder prima, maar de stevigheid van de kast valt me erg tegen. En dan ook nog wat eisen hebben, en dan een stevige kast, dan weet ik niet precies welke kast voor mij geschikt is. Dus misschien zijn er mensen die 't beter weten dan mij, wat een mooie kast is en zeer stevig. Ik kan wel een kast kopen, maar tips van mensen met ervaring is soms toch wel fijn. ;) IIg dank voor je zegje :)

Wat betreft het zoeken van een geschikte CM-kast: dat kun je als tweaker zijnde zelf toch wel vinden met behulp van de pricewatch, productsites en de CM-topics op GoT?
Ik zal ´t proberen, bedankt voor je tip!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 15:49 ]

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:01
wil je een strakke degelijke kast? neem dan een lian-li, tis persoonlijk niet geheel mijn smaak maar hij is wel erg degelijk, strak en makkelijk te modden, en ja wees zelf creatief heh, t heet niet voor niets case modding, zoek gewoon wat rond in casemodding en design en dna kom je vanzelf op ideeen, t is ook leuker om een kast te modden die niemand ooit heeft gemod, alleen maar unieker :D

Adjust non olet, plerumque...

Verwijderd

Kasten onder de 50 Euro zijn veelal van heel dun staal of blik. Kasten boven de 50 Euro zijn vaak van dikker metaal, dus automatisch sterker. Houdt dit maar als hoofdlijn aan (hoewel er hier en daar wel uitzonderingen zijn).

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 10:26
Als je stevige kasten zoekt, zonder plastic, dan zou ik zoeken naar aluminium kasten. Over het algemeen zit daar weinig plastic in, mits je natuurlijk een goede kast hebt B)

Een window en extra fans kun je er natuurlijk altijd zelf wel in knutselen :)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-02 22:54

The_Scarabial

MTB for life!

Antec en Chieftec zijn niet van pisbakken ijzer :D

Verwijderd

Topicstarter
1nsane schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:48:
wil je een strakke degelijke kast? neem dan een lian-li, ... [MOVED] ..., alleen maar unieker :D
Ik heb inderdaad wel veel gehoord over Lian-Li kasten die gemod zijn, echter zijn deze kasten
ook bij mij wat minder in de smaak, maar qua Mod-Mogelijkheden zijn ze zeer geschikt,
dus ik zal het zeker opnemen in mijn keuze, hartelijk dank!
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:49:
Kasten onder de 50 Euro zijn veelal van heel dun staal of blik. Kasten boven de 50 Euro zijn vaak van dikker metaal, dus automatisch sterker. Houdt dit maar als hoofdlijn aan (hoewel er hier en daar wel uitzonderingen zijn).
Als dit vooral het geval is, ben ik zeker wel bereid om wat meer geld uit te tellen voor een
goeie kast! Ook jij, hartelijk dank!
The_Scarabial schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:51:
Antec en Chieftec zijn niet van pisbakken ijzer :D
Chieftec kasten heb ik ook vrij veel gezien, met dit merk kwam ook me broer aan zetten,
dus ook misschien een goed pruduct voor mij om in overweging te nemen! Echter hebben
deze kasten wel wat meer werk nodig, wat moeilijker te modden, en vooral voor mij als
beginner, maar ook dit zal ik mee nemen in mijn beslissing. Dank!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 15:55 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Thermaltake Silvershark (black)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakfreaks.nl/images/VA7000BWA-160x128.jpg

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Koop een Thermaltake.. Geen pisbakken ijzer en heeft wat je wilt!
edit:
Potverdraaid :D iemand was me net voor :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 15:57 ]

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:01

ADH_ED

Hoogbevaagd

Coolermaster

En dan vooral de Centurion reeks, zijn prima geschikt op mee te modden

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-europe.com/img/cac-t01-ek-001.jpg
Website

[ Voor 51% gewijzigd door ADH_ED op 08-12-2004 16:03 . Reden: Afbeelding en URL erin gezet ]

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er zeer aandacht trekkend uit! Who know's! Thnx Hubert & Stolekkiej
ADH_ED schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:59:
Coolermaster
En dan vooral de Centurion reeks, zijn prima geschikt op mee te modden
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/1873-1874.jpg
Ook deze kast heb ik zelf een paar keer goed bekeken, maar toch heb ik over deze kasten niet veel gehoord. Iemand ervaring met deze kast in het modden? (Snel buigingen/Schade) De echte MOD kasten van Coolermasters zijn nog wat TE-TE voor mij ;) Geen window, en aangezien ik dat niet opnieuw ga proberen op een nieuwe kast, heb ik liever al een Pre-Made window er in zitten. (Ik heb op de kast waar ik nu mee werk, een heel mooie zijkant! (Geen..) :P Het maken van windows gaat mij nog niet al te goed af :P

ook ADH_ED, hartelijk dank :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 16:18 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

NoRuleZ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:59:
Ziet er zeer aandacht trekkend uit! Who know's! Thnx Hubert & Stolekkiej
no prob, ik ga deze trouwens halen samen met een watercool setje van termaltake :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Je zoekt geen CaseMod kast, maar een premod kast :D
(en die horen in OH, aldus een move naar Overige Hardware)
Pagina: 1