Toon posts:

Service Pack 2 instaleren

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een klein vraagje om raad:

ik heb een tijdje geleden service pack 2 gedownload van de site van Microsoft (dus niet windowsupdate). Die heb ik geïnstaleer maar daarna weigerde mijn computer nog op te starten; hij bleef hangen bij het windows logo.

Maar nu heeft Windows Update hem dus gedownload en nu had ik een vraag: kan ik hem nu nog eens instaleren in de hoop dat het goed gaat? Het is dus wel op een andere manier dus heb je kans dat het kan, maar voor het zelfde geld... Daarom vraag ik het maar even ;)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-04 08:36

DaRoot

Some say...

Normaal gesproken zou het goed moeten gaan, ook als je het SP los download. Je hebt inmiddels een nieuwe Windows Install gedaan?
Mocht het nog weer mis gaan, er staat ergens op de microsoft site een trucje, waarmee je het SP kan uninstallen, ook als je je Windows niet meer in komt. Daar zou je dan even op kunnen zoeken. Ik heb de truc ook al eens met succes toegepast.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje! Ik ga het er vanavond meteen op wagen...

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04 22:25

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

In de regel hoord een service pack gewoon te werken, en je hebt meer kans dat het meteen werkt als het een verse install is, dan als het 1 tje is die al een jaar of langer er op staat.

Maar ik zou wel backups maken voor je begint met installeren uiteraard, en mocht ie nou weer vast lopen, maak een slipstream cd tje met XP met Service Pack 2 er in. Dan zit je zo ie zo goed :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Ik denk dat SP2 nog steeds niet is, zoals ie zou moeten zijn. Ik ondervind nl nog steeds problemen na de installatie.

Er zijn nog te veel programma's naar mijn inziens, die nog steeds NIET of SLECHT werken.

• tinustr
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-04 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:47:

Er zijn nog te veel programma's naar mijn inziens, die nog steeds NIET of SLECHT werken.
Zoals welke progs dan? ik heb het al vanaf het begin draaien zonder problemen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me niet geen nuttige discussie uit te komen verder. Je kan als je problemen ondervindt conform Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) een nieuw topic openen. Post daarin je exacte bevindingen en foutmeldingen. Met [search=service pack 2 xp installeren] kan je best veel info vinden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.