Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dunne 120mm fans (15 á 20mm)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een modje in gedachte waarbij ik een 120m fan moet opofferen. Nu deze airflow heb ik echt wel nodig dus ik maak bovenaan mijn case een gat met daarop een aquacomputer grill. Echter is het voor mij onmogelijk om onder dat grill een gewone 120mm fan te plaatsen omdat ik maximaal zo'n 2cm (op de dunste plaatsen) ruimte over heb (fan die dikker is komt dus gewoon tegen men compressor). Nu is mijn vraag of er 120mm fans bestaan van zo'n 15mm dikte en waar ik die zou kunnen vinden. Ik heb enkel 15mm dikke fans van 80mm gevonden en dat gaat dus niet passen onder dat grill :'( Als dit niet bestaat is 't dan mogelijk om zoveel plastiek van een gewone 120mm af te dremelen, vijlen, whatever zodat ik het daaronder krijg?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

120 mm fans die ik gezien heb zijn allemaal zo dik (22-30mm) en dan heb je ook echt niet de ruimte om er wat vanaf te vijlen/dremelen omdat je dan zit met je fan bladen...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
20mm dikke 12cm fans worden wel gemaakt, zie http://www.yateloon.com/dcfan-2.htm.

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:11

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Je kunt hem ook aan de buitenkant van je case plaatsen, is maar een idee maar zo had ik het ook een keer gedaan en het scheld ook in geluid omdat hij niet hoeft te zuigen met voorwerpen dichtbij.
Die 2cm dikke 12 cm fans maken wel veel kabaal voor wat ze blaazen , je zou beter gewoon een stille Akasa AK-183-L2B Ultra Quiet 45CFM 18 dB(a) (ct-systemen.nl) kunnen nemen en die aan de buitenkant van je case plaatsen.
Die heb ik ook en ze zijn verdomd stil in verhouding met wat ze aan lucht verplaatsen.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik ook al aan gedacht maar het is niet mogelijk. Er MOET een aquacomputer grill in omdat 't zo leet is :9 .... De hoofdreden is eigenlijk dat ik een cylindervormig reservoir bovenop mijn case ga hebben, een wet and chilly chips 450mm passive/active reservoir en dat maakt 't redelijk onmogelijk.

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Je kun er wel veel vanaf halen heb ik ook gedaan/gemoeten

Tsjah.... dan zit je met de bladen..... maar dan haal je daar toch ook een stuk vanaf ;)

Revive the guild!

Pagina: 1