SiSoft Sandra refrence resultaten ontbreken

Pagina: 1
Acties:

• hoeretoeter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 00:07
dag medetweakers

de vraag die ik heb gaat (zoals de titel al zegt) over sisoft sandra de nieuweste versie (lite 2005)
nu heb ik sandra een aantal jaren gedraaid op me pc om af en toe eens te vergelijken met de resultaten van een andere setup (pentium met amd etc).
hiervoor gebruikte ik veelal de reference resultaten die je in kunt schakelen tijden of na de benchmarks. Dit werkte altijd prima tot voor kort.
De reference resultaten zijn nu helemaal blank en er is ook geen reference cpc mem of wat dan ook te selecteren.
Komt dit door de versie van sandra of is dit gewoon op te lossen.
Ik heb dit porbleem ook jarengeleden gezien bij een vriend van me en toen hebben we het op kunnen lossen dmv eerst oude versies installeren en nieuwe eroverheen gooien, maar dat werkt nu niet.
greetz hoeretoeter

Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 11:11

Ulti23

Quality Time

Moet je niet op 'vernieuwen' klikken (2 blauwe pijltjes) om de benchmark daadwerkelijk te starten? Heb hem ook gisteren geprobeerd, en de bench was na de eerste keer blank, maar na het klikken op die twee blauwe piltjes ging het prima.

I pitty the fools who took my game-station.....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je moet inderdaad eerst de benchmark uitvoeren eer je reference resultaten krijgt :) Heb je dat ook gedaan?

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

hoeretoeter schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:32:
...hiervoor gebruikte ik veelal de reference resultaten die je in kunt schakelen tijden of na de benchmarks. Dit werkte altijd prima tot voor kort..
Ik denk van wel BalusC...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• hoeretoeter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 00:07
Misschien was ik nog niet volledig genoeg.
Ik ben inderdaad bekend met sandra en heb dus inderdaad ook de blauwe pijltjes gedrukt resultaat wordt vevolgens uitgedrukt in mips en flops dat gaat allemaal prima. Reference cpu's (4x) blijven daarentegen lege witte velden waarin ook niets is te selecteren. Bij "switch benchmark result" is er mogelijkheid om reference benchmark result aan te zetten (dit lijkt mij een logische zet) en ook deze staat gewoon geselecteerd bij de andere optie geen verschil trouwens. Voor de rest is het een nieuwe install van sandra, waar je dus vanuit mag gaan dat de settings van sisoft sandra gewoon default zijn.
Ook bij de combined performance index wizard is er de mogelijkheid een test systeem naast te houden. Ook hier hetzelfde probleem. Niets te selecteren alsof het programma geen database heeft. Ik weet alleen dat t kan...

[ Voor 11% gewijzigd door hoeretoeter op 09-12-2004 16:09 ]

Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.