Toon posts:

PHP Pivotlog.net

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik heb de software gedownload van pivot.net
en heb de instructies gevolgd.

Maar ik kan niet inloggen.
En ik kan geen restricties uitvoeren.

Mijn webhosting kan PHP aan
Alleen als ik read, write and execute klik om restricties aan te geven pakt ie deze niet.
Pivot geeft aan dat het niet per se hoeft. Maar als ik inlog dan krijg ik telkens hetzelfde scherm, dat ik moet inloggen. Heb cookies al verwijderd maar tevergeefs

Net of ik iets verkeerd invoer. Vervolgens krijg ik een pagina error ; kan niet geopend worden.
Volgens mij ligt het aan die restricties

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
En wat zeg meneer de pagina error :?

[ Voor 8% gewijzigd door 4Real op 08-12-2004 15:47 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Voor de installatie van pivot.net is vast wel een handleiding te vinden. Als je die helemaal volgt en je blijft problemen houden dan zou je eens aan je hoster kunnen vragen wat er mis is.
Als die niks weet en je hebt een probleem met je eigen geschreven code dan zou ik nog eens een topic openen hier :)

Zoals je in P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic (en bekijk met name P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen eens) had kunnen zien is dit forum bedoelt voor de vragen die onstaan als je zelf aan het programmeren gaat. En niet over installatie problemen van 3rd party software :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.