Toon posts:

Fireball CE of Caviar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Quantum Fireball CE en een Western Digital Caviar (beide 5400 toeren, quantum is jaartje oud, caviar is 1/2 maand oud) liggen en eentje ervan moet weg.

Mijn vraag is nu welke. De quantum is 13gig en de WD is 10, maar het is beide meer dan genoeg voor mij. Ik wil eigenlijk weten welke de snelste en de stilste (belangrijk!!!) is. Nou zou je zeggen: dat kan je meten, maar de ene ligt aan de andere kant van Nederland als de andere, dus ik kan ze niet even allebei in mijn computer zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Uit eigen ervaring zou ik voor de WD kiezen.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:12
is het geen CX, btw ik zou zeker de quantum kiezen.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
www.storagereview

Je zou ze even in de database kunnen vergelijken. Alleen hebben ze die niet zolang gelden upgedate dus het zou kunnen dat deze tests er niet meer bij zitten.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Je kunt natuurlijk ook naar de fabrikantwebsite gaan en dan de onderlinge verschillen bekijken.
DUH!

LinkedIn WoT Cash Converter

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
ik zou voor de quantum gaan
niet vanwege de groote ( zoals je zelf al aangeeft )
maar vanwege het feit dat quantum stabielere ( betere ) hd's heet naar mijn mening.

.

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:08
Heb je exacte typenummers?
Dan kan ik wel ff in de C'T kijken bij de harddisk-test. Daar vergelijken ze een heleboel hdd's met elkaar (>400).

Verwijderd

Ik zou voor de quantum gaan..
Ik heb echt slechte ervaringen met western digitals..
die van mij stoppen der altijd mee na 2 of 3 jaar..
quantums pas na 5 jaar :)
Pagina: 1