Toon posts:

[ME] Error loading resource dll's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik de goede topic heb voor dit probleem,

bij het opstarten van mijn computer krijg ik de volgende foutmelding: Error loading resource dll.
Het is al een oudere computer die draait op windows ME.
ik heb al verscheidene dll repareer programmas gebruikt en ik het dll bestand ook al gedownload en in windows/system en system32 geplaatst maar ik blijf de foutmelding houden. Misschien moet ik het bestand ook wel in ee andere map plaatsen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens [google=resource.dll windows me] of [search=resource.dll windows me] gedaan? Kan me bijna niet voorstellen dat je hierover niks kan vinden namelijk :)

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policyeens goed door :) We verwachten op GoT dat je uitgebreid vooronderzoek doet en je topic de volgende informatie bevat:
• Duidelijke topictitel met het os als bijvoorbeeld [ME] vooraan
• Uitgebreide volledige uitleg van je foutmelding. eventuele foutcodes en bestandsnamen zijn erg belangrijk.
• Wat je al gevonden hebt met onze eigen zoekmachine en bijvoorbeeld Google
• Uitkomst van alles wat je geprobeerd hebt en niet lukte

Zo kunnen we je optimaal en gericht helpen dit op te lossen :) Ik zet [ME] nog even in de titel.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ok :) bedankt alvast voor de snelle reply,

Ik begin even opnieuw met wat meer gedetaileerdere informatie:

Bij het opstarten in Windows ME krijg ik de volgende foutmelding :
Error Loading resource dll. Dit staat in een klein scherm met de koptitel IORDYUI

In apparaatbeheer staat ook een onderdeel wat aandacht vereist namenlijk:
SCSI-controllers ==> Iomega Parallel Port Zip Interface
Ik weet niet of dit verband heeft met elkaar maar op de helpchat van www.iomega.com vertellen ze me dat ze me niet kunnen helpen, maart de computer geeft hiermee ook verder geen problemen aan.

om terug te komen op de resource dll. foutmelding, heb ik al geprobeerd te defragmenteren en heb ik al systeemherstel gedaan zonder uitkomst.
Ook heb ik het resource.dll bestand gedownload en geprobeerd in de volgende mappen te plaatsen:
c:windows
c:windows/system
c:windows/system32
ook zonder uitkomst misschien moet ik een andere map kiezen

ook heb ik het programma pcdoctor laten lopen en de errors die het programma vond laten repareren maar ook nog steeds zonder succes.

ik heb ook al veel zoekacties gedaan op google en de site's waar ik meestal op uitkom zijn de site's waar ik of dll bestanden kan downloaden of herstel programmas zoals pcdoctor

ik hoop dat er nu voldoende informatie is :) en dat iemand dit al eerder heeft meegemaakt om het op te lossen