Hallo,
Ik zit met een probleem waar ik niet echt uitkom.
Het gaat over een systeem dat dynamisch classes load bij het opstarten (plugins).
Nou werkt dat wel en laadt hij FakePlugin wel goed. Maar zodra ik in de innerclass
svop.addFrameToDesktop(gui); uitvoer krijg ik een Linkage error, Class FakePlugin violates loader constraints.
Hoe kan dit nou, bij de variable svop moet die innerclass toch gewoon bij kunnen?
en svop kan je wel goed benaderen van uit FakePlugin zelf. Daarnaast als ik de innerclass private maak krijg ik ook weer een linkage error
.
Als ik svop meegeef aan de constructor van de innerclass is er niets aan de hand, maar dat wil ik dus niet.
Heb alleen de relevante methoden hier gepost.
Ik zit met een probleem waar ik niet echt uitkom.
Het gaat over een systeem dat dynamisch classes load bij het opstarten (plugins).
Nou werkt dat wel en laadt hij FakePlugin wel goed. Maar zodra ik in de innerclass
svop.addFrameToDesktop(gui); uitvoer krijg ik een Linkage error, Class FakePlugin violates loader constraints.
Hoe kan dit nou, bij de variable svop moet die innerclass toch gewoon bij kunnen?
en svop kan je wel goed benaderen van uit FakePlugin zelf. Daarnaast als ik de innerclass private maak krijg ik ook weer een linkage error
Als ik svop meegeef aan de constructor van de innerclass is er niets aan de hand, maar dat wil ik dus niet.
Heb alleen de relevante methoden hier gepost.
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| public class FakePlugin implements Plugin{ protected Svop svop; public void init(Svop svop){ this.svop = svop; svop.addMenuToDesktop(getMenu()); Logger.printDebug("init"); } protected class FakeAction extends AbstractAction{ public FakeAction(){ super("Fake item"); } public void actionPerformed(ActionEvent e){ FakePluginGui gui = new FakePluginGui(); gui.setSize(200,200); gui.setVisible(true); svop.addFrameToDesktop(gui); } } } |
[ Voor 6% gewijzigd door eppie op 08-12-2004 13:55 ]